معصومه ابتکار در برنامه «شناسنامه»:

تسخیر کنندگان سفارت آمریکا پشیمان نیستند

ضرغامی در مراسم پایانی اجلاس پیر غلامان حسینی:

سفارت آمریکا در سراسر جــهان لانه جاسوسی است

رییس رسانه ملی گفت: یکی از شخصیت های غربی با صراحت گفــت 34 سال پیش سفارت آمریکا در ایران تسخیر شد و لانه جاسوسی نام گرفت اما ما امروز متوجه شدیم که این سفارت در سراسر جــهان به جز جاسوسی کار دیگری نمی کند .
کد خبر: ۶۱۱۴۰۰
سفارت آمریکا در سراسر جــهان لانه جاسوسی است

به گزارش واحد مرکزی خبر عزت الله ضرغامی دیشب در مراسم  پایانی یازدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان  حسینی درگرگان با اشاره به ارادت اقلیت های مذهبی به امام حسین (ع) افزود :امام حسین مورد علاقه همه آزادگان جهان است.

وی گفت : تجلیل از مداحان اهل بیت و پیرغلامان حسینی تجلیل از همه خوبی ها و فضایلی است که در جامعه بشری باید به آنها احترام گذاشت .

آقای ضرغامی افزود : مداحان ، رسانه ای بزرگ ، مستقل و تاثیرگذارند کــه با نفوذ خود  و  شور و بصیرت بخشی در جامعه حق بزرگی  بر گردن  ملت شریف ایران دارند .

وی بابیان اینکه یکی از وظایف مهم مداحان دفاع ازمرزهای فکری ، سیاسی و عقیدتی اسلام  است افزود:  مداحان با  اشعاری که  انتخاب می کنند سطح بصیرت را بالا می برند .

وی گفت: آنان  می توانند با بر انگیختن تفکر مردم با اشعار زیبا و آهنگین که تا عمق روح نفوذ  می کند موجب تحول انسانها شوند .

رییس سازمان صدا و سیما  افزود : امروز استکبار و قدرت های جهان ، از  لانه جاسوسی  سخن می گویند   درحالیکه جمهوری اسلامی ایران  34 سال است از آن سخن می گوید.

ضرغامی افـزود: یکی از شخصیت های غربی با صراحت گفــت 34 سال پیش سفارت آمریکا در ایران تسخیر شد و لانه جاسوسی نام گرفت اما ما امروز متوجه شدیم که  این سفارت  در سراسر جــهان به جز جاسوسی کار دیگری  نمی کند .

ضرغامی افزود : شنود آمریکایی که همه دنیا تازه متوجه آن شده اند و به آن اعتراض کرده اند ، از اول انقلاب مورد اعتراض ما  بود .

وی گفت : خانم ابتکار که در آن زمان در تسخیر لانه جاسوسی در ایران نقش داشت ، کتابی تالیف کرد اما نتوانست  آن را در آمریکا که دم از حقوق بشر می زند  ، به چاپ برساند .

ضرغامی افزود :  خانواده شهدا  ،  آزادگان ،  جانبازان و  ایثارگران بدانند و  خوشحال باشند که امروز تلاش ما و خون آنان  نه تنها به هدر  نرفته بلکه به بار نشسته و دنیا به حقانیت ایران معتقد شده  است .

ضرغامی با اشاره به   13 آبان  روز مبارزه با استکبار گفت:مردم عزیز در این روز  با حضور درصحنه نشان می دهند که لحظه ای از راه سرخ حسین  دست برنخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم در این مراسم گفت: اوج جدال حق  و باطل در روز عاشورا بود. در این روز حق و باطل  با همه هویت در صحنه کربلا حاضر شدند و برابر هم ایستادند و امام حسین (ع ) تجلی تمام نمای حق بود .

آیت الله نورمفیدی افزود : امروز مردم دنیا به تفکر امام حسین (ع) بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند . وی گفت: وجود هفت  هزار فرقه و نحله فکری در جهان  و گرایش برخی مردم به سوی آنان نشان از حیرانی و سرگردانی دارد .

امام جمعه گرگان افزود : این فرقه های انحرافی تلاش می کنند تفکرات مردم را به سوی  خود جذب و آنان را از راه درست منحرف کنند.

آیت الله نورمفیدی گفت : واقعه عاشورا دو رو دارد یک روی ظاهری آن همان واقعه ای است که یزید پیروز از میدان خارج شد و روی دیگر آن پیروزی امام حسین (ع) و یارانش و ماندگاری تفکرات آنان تاکنون است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها