آغاز کاهش فشار آب برخی مناطق تهران از ساعت ۱۱ شب

مردم مصرف آب را کاهش ندهند قطع می‌کنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از آغاز کاهش فشار آب برخی مناطق تهران از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح خبر داد و گفت: به مشترکان تهرانی اعلام می‌کنم، اگر مصرف آب شرب را ۳۰ درصد کاهش ندهند، نسبت به قطع آب آنها اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۱۰۹۷۴
مردم مصرف آب را کاهش ندهند قطع می‌کنیم

محمد پرورش در گفت‌وگو با فارس افزود: حدود 1.5 میلیون مشترک پرمصرف در استان تهران شناسایی شده‌اند و تدابیر زیادی از ماه‌های قبل انجام شده و طی اطلاعیه‌هایی از مردم خواسته‌ایم، تا 30 درصد در مصرف آب خود صرفه جویی کنند، تا مشمول قطع آب نشوند.

پرورش خاطرنشان کرد: متوسط مصرف کشور 190 لیتر است و در تهران متوسط مصرف 240 لیتر است، بنابراین مردم باید مانند دیگر شهرهای کشور تا 50 لیتر مصرف خود را کاهش دهند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب تهران در نامه‌ای به مشترکان با اشاره به کاهش بارشهای جوی و بروز خشکسالی خواستار رعایت متعارف مصرف و کاهش 30 درصدی آب توسط مشترکان شده و هشدار داده است که در صورت استمرار مصرف غیرمتعارف و عدم رعایت، امکان تداوم ارائه خدمات به آن اشتراک در سطح فعلی میسر نخواهد شد.

پرورش در خصوص سامانه شرق تهران گفت: وضعیت آب شرب این مناطق روز به روز بدتر می شود و تنها راه عبور از وضعیت بد سامانه شرق تهران کاهش 20 درصدی مصرف آب تهران است.

وی ادامه داد: کاهش فشار آب در برخی مناطق تهران آغاز شده و از ساعت 11 شب تا 4 صبح افت فشار را در این مناطق اعمال می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
۰
۰
باشه آب هم قطع كنید مثل بقیه چیزها سهمیه بندی كنید ما گرگ باران دیده هستیم حتمأ آب آقای احمدی نژاد فروخت به خاطر همین كم؟ زمستان ما ندیدیم مشكل آب باشه خدا به دادمان برسه چی میخواد بشه هر كی یك ساز میزنه ؟ یا ارحم الراحمین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
۰
۰
اون از نونمون اینم از آبمون. حالا برید جمعیت رو زیاد كنید.

نیازمندی ها