رئیس جمهور از مجلس مهلت خواست

وزیر پیشنهادی ورزش چهارشنبه معرفی می‌شود

یک روز پس از آن‌که صالحی امیری، دومین وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور هم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کسب رای اعتماد نمایندگان ناکام ماند، رسانه‌ها گمانه‌زنی برای سومین وزیر پیشنهادی را آغاز کردند. در همین خصوص خبرگزاری فارس به نقل از اسماعیل جلیلی، نماینده مسجد سلیمان، از رایزنی دولت با غلامرضا تاجگردون، تابش و نجف‌نژاد، نمایندگان مجلس برای وزارت ورزش و جوانان خبر داده و در همین حال از رسول خادم، سجادی، محمد دادکان و سیداحمدرضا دستغیب به‌عنوان گزینه‌های احتمالی نام برده می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۵۴۶
سومین وزیر پیشنهادی ورزش کیست؟

خبرگزاری مهر نیز دایره بزرگ‌تری از مدیران را به عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح کرده که در آن، نام‌هایی چون محسن مهرعلیزاده، مصطفی هاشمی‌طبا، بیژن ذوالفقارنسب، امیررضا خادم، سعید فائقی و اکبر ترکان به چشم می‌خورد.

این همه در حالی است که به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری پس از رای نیاوردن صالحی امیری به عنوان وزیر ورزش و جوانان، محمد شریعتمداری، ‌معاون اجرایی رئیس جمهور با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

دفاع سرپرست از وزیر

جعفر توفیقی، سرپرست سابق وزارت علوم با بیان این‌که فرجی‌دانا از بهترین انتخاب‌هاست، در مراسم معارفه وزیر جدید علوم گفت: از آقای روحانی تشکر می‌کنم که گزینه‌های وزارت علوم را از میان منتخبان کارگروه انتخاب وزیر علوم انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بعد از بیست و چهارم خرداد به دستور آقای روحانی، مسئولیت کارگروه انتخاب وزیر علوم را به‌عهده گرفتم، تصریح کرد: ما در نهایت پنج نامزد را معرفی کردیم. دکتر روحانی نیز به ترتیب از نفر اول کارگروه افراد را برای این سمت انتخاب کرده و با توجه به موانعی که وجود داشت، به دکتر فرجی‌دانا رسیدیم که یکی از منتخبان کارگروه هستند.

رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیروز با همراهی سرپرست سابق وزارت علوم و استقبال کارکنان این وزارتخانه پشت میز کار خود نشست. او در مراسم معارفه خود، بهترین دوران مدیریت در وزارت علوم را دوران دولت اصلاحات دانسته است.

انجمن منحله به‌دنبال بازگشت

با وجود انحلال قانونی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران، برخی اعضای هیات مدیره این انجمن در محل خبرگزاری ایسنا نشست خبری برگزار کردند. ماشاءالله شمس‌الواعظین، رئیس پیشین انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در این نشست گفت اگر وزارت اطلاعات شکایت خود را از انجمن پس بگیرد، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران باز می‌شود. این در حالی است که ساعاتی پس از برگزاری این نشست، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود تاکید کرد این انجمن صنفی حق فعالیت ندارد.

گفتنی است این انجمن چند سال قبل به دلیل عدم برگزاری مجمع عمومی و عدم انتخاب هیات مدیره در مهلت قانونی طبق اساسنامه خود منحل شد و انجمن صنفی دیگری در وزارت کار به ثبت رسید.

حضور امام‌ جمعه موقت تهران در کنسرت

محمد گلریز از جمله خوانندگان وطنی در گفت‌وگو با سایت مشرق، خاطراتی از فعالیت‌های هنری خود بیان کرده و از حضور امام‌جمعه موقت تهران در یکی از کنسرت‌هایش خبر داده است.

او در جریان این گفت‌وگو، تشریح کرده است: یک ماه پیش در تالار وحدت برنامه‌ای داشتیم که آقای صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران هم از مهمانان ما بودند و از اجرای من ابراز رضایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها