رییس پلیس فتای استان یزد گفت: پسر10 ساله از روی کنجکاوی و برای سرگرمی اقدام به برداشت غیرمجاز بیش از 12 میلیون ریال از حساب پدرش کرده بود.
کد خبر: ۶۰۹۶۰۱
سرقت پسر 10ساله از پدرش

سرهنگ حسن‌رضایی گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش پرونده‌ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان ارجاع و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در دستور رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته در اظهارات اولیه خود بیان داشت مدتی پیش برای سرگرمی فرزند 10ساله خود به یکی از سایت‌های سرگرمی وارد شده و تعدای سکه بازی از طریق کارت بانکی خریداری کردم و پس از این ماجرا فهمیدم مبلغ 12 میلیون و900 هزار ریال از حسابم بصورت غیرمجاز برداشت شده است.

رییس پلیس فتای یزد افزود: ماموران به فرزند 10ساله وی مشکوک و طی صحبت‌هایی که با وی انجام دادند، فرزند شاکی به خرید سکه بازی اعتراف کرد.

وی افزود: فرزند مالباخته در ادامه صحبت‌های خود گفت که بعد از اینکه پدرم سکه بازی را با استفاده از کارت‌بانکی خود برایم خریداری کرد، برای ادامه بازی به شکل اقدامات پدر، اقدام به خرید سکه بازی کردم.

سرهنگ رضایی گفت: هویت شخص ایجاد کننده سایت شناسایی و با کسب مجوز قضایی به پلیس فتا احضار شد و در بازجویی‌های فنی مدارکی را مبنی بر قانونی‌بودن سایت ارائه کرد.

رییس پلیس فتای استان یزد با اشاره به سهولت بانکداری اینترنتی، افزایش آگاهی شهروندان را راهی در مقابله با تهدیدات این فضا دانست.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها