رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نتایج تحقیقات پرونده برنج های آلوده محرمانه می‌ماند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده برنج‌های آلوده در دستور کار سازمان قرار گرفته، اما تحقیقات بازرسی محرمانه است و ما آن‌ها را منعکس نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۹۴۴۵
نتایج تحقیقات پرونده برنج های آلوده محرمانه می‌ماند

ناصر سراج با اشاره به آخرین وضعیت پرونده برنج‌های آلوده، گفت: این پرونده در دستور کار ما قرار گرفته و بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده انجام خواهد شد، اما تحقیقات بازرسی محرمانه است و ما آن‌ها را منعکس نخواهیم کرد.

طبق ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس پس از آنکه گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص آلوده بودن برنج‌های وارداتی در صحن مجلس قرائت شد، مقرر شد تا درخصوص این گزارش یک سری پیشنهادها در کمیسیون رای‌گیری شود و سپس به همراه گزارش مذکور مجدداً به صحن مجلس ارائه شود.

بررسی پرونده برنج‌های آلوده در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار داشت که با حضور مسئولان وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و همچنین سازمان بازرسی کل کشور این موضوع بررسی و در نهایت آلوده بودن برنج‌های وارداتی برای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز محرز شد.

پس از آنکه گزارش مذکور در دستور کار صحن قرار گرفت پرونده مذکور به قوه قضائیه ارسال و هم اکنون در دستور کار سازمان بازرسی کشور است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها