نمایش انیمیشن‌های تلویزیون در جشنواره رشد

انیمیشن‌های کودکان کویر به کارگردانی سعادت رحیم‌زاده، راز جنگل شفا ( ابراهیم ساکتی)، سر دلبران (امیر سحرخیز)، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب (مجید محمدی)، میچکا (علیرضا صالحی)، آقا معلم و بچه‌ها (علی درخشی)، افسانه شهر گوهران از جمله آثار مرکز پویانمایی صباست که به چهل و دومین جشنواره فیلم رشد راه یافته‌اند.
کد خبر: ۶۰۸۸۹۵

حسین زارعی مدیر تامین برنامه مرکز پویانمایی صبا درباره حضور آثار این مرکز در جشنواره‌های داخلی و خارجی گفت: مدتی است که مرکز پویانمایی صبا توجهش را به حضور در جشنواره‌ها معطوف کرده، چرا که بسیاری از آثار این مرکز براستی با انیمیشن‌های دنیا برابری می‌کنند. این امر با درخشش انیمیشن‌های صبا در جشنواره‌های داخلی و خارجی اثبات شده است.

وی در این باره به درخشش انیمیشن ماسوله در جشنواره کازان روسیه و انیمیشن کودکان کویر در جشنواره‌‌های کودک و نوجوان اصفهان، چک و گرجستان اشاره کرد.

زارعی درباره حضور انیمیشن‌های این مرکز در جشنواره بین‌المللی رشد، افزود: پس از انتشار فراخوان این جشنواره، کمیته انتخاب آثار از میان 60 اثر از تولیدات مرکز صبا، 18 انیمیشن را انتخاب و در نهایت هفت اثر را برای ارسال به جشنواره رشد معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها