فروش گوشی‌های مسروقه به ۱۵۰ هزار تومان

موبایل قاپ‌های افغانی دستگیر شدند + عکس

پسر جوانی که به دلیل شکست برادرش در بازی قمار بیلیارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پایتخت کرده بود،از سوی پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۴۴
سرقت از دختران به دلیل باخت در بیلیارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، دختر جوانی به نام «الهام» به کلانتری 147 گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران گفت در حال گذر از خیابان رسالت بودم که ناگهان پسری به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کیف و موبایلم سوار برموتورسیکلت سریعا از محل متواری شد.
 
به دنبال این موضوع و حساسیت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمایی شاکی چهره متهم را به دست آورده و هویت وی که «ساسان» نام داشت را شناسایی کنند در ادامه ماموران با انجام عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی موتورسیکلت متهم را در یکی از خیابان‌های شرق تهران ردیابی کرده و موفق شدند این جوان شرور 28ساله را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.
 
سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147 گلبرگ در ادامه اعلام این خبر، افزود: متهم در کلانتری پس از رویارویی با مالباخته به ماموران، گفت: به همراه دوستم به نام «بهرام» که بچه محل ما است اقدام به کیف‌قاپی و موبایل قاپی می‌کنیم و تنها این کار را به دلیل دادن قرض برادرم که مبلغ زیادی در شرط بندی بازی بیلیارد باخته است، انجام می‌دهم.
 
به گفته این مقام انتظامی، متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت و کیف قاپی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
با عرض سلام به زحمتكشان روزنامه جام جم
لطفا رو این مطالبی كه میذارین تو سایت یه كم فكر كنین بعد برای مردم شرح بدین . چرا عنوان كردین بازی قمار بیلیارد ؟ مگه بیلیارد قماره ؟ اگه قماره چرا تربیت بدنی مجوز فعالیت میده ؟ اگه قماره چرا تو كشورمون هیت بیلیارد و بولینگ داریم . شما با این حرفتون به تمامی طرفداران این رشته ورزشی توهین كردین . اگه بیلیارد قماره لابد شطرنج و پینگ پنگ و فوتبال و .... همش قماره دیگه . واقعا جای تاسف داره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها