دزد کوتوله که با پرسه زدن در خیابانهای شمال تهران از دختران جوان اخاذی می کرد پس از دستگیری به دهها فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۷۳۶۱۹
زورگیری سارق کوتوله از دختران در شمال تهران

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش راز سرقتهای دزد کوتوله را فاش کرد.

او به ماموران گفت: در خیابان الهیه در حال رفتن به خانه بودم که پسر جوانی سد راهم شد و با تهدید چاقو پول و تلفن همراهم را سرقت کرد. او پس از این سرقت با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک از محل فرار کرد.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تجسس کلانتری تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند همزمان با تحقیقات ماموران چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری مطرح شد. بررسی پرونده ها نشان داد همزمان با تاریک شدن هوا سارق قد کوتاهی با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک در خیابانهای شمالی تهران سد راه دختران شده و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می کند. بلافاصله مشخصات متهم در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعت 20:55 یکم تیرماه یکی از واحدهای گشت کلانتری در خیابان الهیه سارق زورگیر را شناسایی کرد.

متهم با مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشت که تعادلش را از دست داد و با موتورسیکلت به زمین خورد. سارق کوتوله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از رو به رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و دهها فقره زورگیری از دختران جوان در خیابانهای الهیه، دربند، شرفی منش، تختی و فرشته اعتراف کرد.

سرهنگ سعید کفراشی رئیس کلانتری 101 تجریش با اعلام این خبر به مهر گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
برچسب ها: متهم سارق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها