زن سالخورده در بیمارستان بستری شد

زورگیری از زنان در آسانسور‌‌ + عکس

رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری اعضای باندی که با قمه از زنان و دختران جوان در محله های خلوت منطقه شرق پایتخت زورگیری می کردند خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۰۱۱
انهدام باند زورگیری از دختران جوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد حسن نورآبادی با بیان اینکه در مهرماه امسال ماموران کلانتری 147 گلبرگ از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره زورگیری قرار گرفتند، گفت:با حضور ماموران در محل حادثه، دو زن جوان به نام‌های «نازنین» و «مهرنوش» به آنان مراجعه و عنوان داشتند که در حین تردد در خیابان گلبرگ‌ شرقی، یک دستگاه موتورسیکلت سه ترک به سمت آنها آمده و راکبان پس از تهدید با قمه، کیف آنها را ربوده‌اند.

وی با بیان اینکه این زنان در ادامه اظهاراتشان عنوان داشتند که یکی از سارقان در حال فرار، گوشی تلفن‌ همراه خود را در محل جا گذاشت، افزود: با آغاز تحقیقات برای شناسایی این سارقان زورگیر ماموران از طریق بررسی گوشی موبایل و شماره موتورسیکلت رد یکی از سارقان را زدند.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با اشاره به اینکه ماموران با ایجاد یک قرار صوری با سارق که به بهانه تحویل گوشی همراهش ترتیب داده بودند، توانستند یکی از این سارقان به نام «محمد» 21 ساله را دستگیر کنند، افزود: این فرد در بازجویی‌های پلیسی دیگر همدستان خود به نام‌های «میلاد» و «علیرضا» را نیز به ماموران معرفی کرد.

سرگرد نورآبادی اظهار کرد: ماموران اقدامات خود را برای دستگیری دو همدست این فرد آغاز و در بررسی‌ های اولیه دریافتند که سارقان زورگیر پس از به دام افتادن همدستشان، اقدام به فرار از مخفیگاه خود کردند که با انجام هماهنگی با خانواده یکی از این متهمان آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه «علیرضا» سردسته باند سارقان زورگیر بود، در اعترافات خود، عنوان داشت: وسایل سرقتی را در انبار منزلشان مخفی کرده که ماموران با انجام هماهنگی‌های لازم، به این مکان رفته و توانستند تعدادی گوشی همراه سرقتی، یک دستگاه لپ‌تاپ و تعداد سه قبضه قمه را داخل انباری کشف و ضبط کنند.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات، سارقان زورگیر یکی دیگر از همدستان خود به نام «جلال» را که راکب موتورسیکلت بود، به ماموران معرفی کردند، اظهار کرد:ماموران در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند که این فرد ضمن قبول بزه انتسابی، عنوان کرد که در همان شبی که از این دو دختر اخاذی کرده‌اند، پنج فقره زورگیری دیگر در محدوده تهرانپاس، فرجام و خیابان نبرد انجام داده که پس از ثبت این اعترافات، ماموران نسبت به بررسی پرونده‌های زورگیری که بدین شیوه انجام شده بود، اقدام کرده و سرانجام چهار مالباخته در کلانتری حاضر شدند.

سرگرد حسن نورآبادی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از موتورسیکلت هوندا 125 و با تهدید قمه و چاقو اقدام به زورگیری و کیف‌ قاپی می‌کردند، افزود: با توجه به احتمال افزایش تعداد شکات و شناسایی سایر مالباختگان، اعضای این باند در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌ آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها