فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت:باند زورگیری خشن که از کرمانشاه تا مشهد از هموطنان سرقت کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۸۱۶۸
انهدام باند زورگیری خشن از کرمانشاه تا مشهد

سردار بهمن امیری مقدم در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: چندی قبل با شکایت چند نفر از شهروندان مشهدی در مورد زورگیری خشن از آنها در قالب مسافر ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی مسافرنماهای خشن آغاز کردند.

یکی از مالباختگان در شکایتش به ماموران گفت: چند روز قبل در حال تردد در خیابان های مرکزی شهر بودم که دو مرد را که در کنار خیابان ایستاده بودند و منتظر تاکسی بودند، سوار کردم. پس از طی مسافتی این دو نفر با چاقو به من حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد مقادیر زیادی وجه نقد و کارت اعتباری ام را سرقت کردند و از خودرو پیاده شدند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات ماموران موفق شدند 7 نفر از شهروندان که به این روش از آنها سرقت و زورگیری شده بود را شناسایی کنند و به تحقیقات در این باره بپردازند.

کاراگاهان پلیس آگاهی در اولین گام اقدام به چهره نگاری از متهمان کردند و در ادامه با اقدامات فنی - پلیسی موفق شدند سه نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان رضوی، متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند اما در ادامه با ارائه مدارک و روبرو شدن با شکات لب به اعتراف گشودند. سرکرده باند که پسر جوان سابقه داری است در اعترافاتش مدعی شد همگی اهل استان کرمانشاه هستند و هنگام حرکت از این شهر به سمت مشهد به عنوان مسافر در هر شهر سوار یک خودرو شده و پس از سرقت اموال راننده، در شهر دیگری بازهم به مین شیوه از رانندگان سرقت می کردیم.

امیری مقدم در پایان گفت: تحقیقات از سه متهم دستگیر شده برای دستگیری سایر همدستان احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها