این اتفاق خیانت به امام (ره )جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له ، از آن اوست.
کد خبر: ۶۰۷۹۵۸
واکنش تند صادق خرازی به اهانت به خانواده شهدا

دکتر صادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و از مشاوران سید محمد خاتمی با انتقاد شدید از اهانت به خانواده ای شهدا خواستار برخورد و موضع جدی موسسه تنظیم و نشر آثار امام در برابر این بی حرمتی شد. صادق خرازی به واسطه ازدواج فرزندش با فرزند زهرا اشراقی از بستگان سببی نعیمه اشراقی است.

صادق خرازی در صفحه فیس بوکش نوشت:

بنام خدای شهیدان

هم حال جسمی من به هم ریخته و هم حال روحی ام !!

جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران ودوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می‌کنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانوم نعیمه اشراقی بیان می کردند برخی به خاطر نسبت خانوادگی و برخی بخاطر ارتباطاتم ، با من تماس می‌گرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران هستند ، گلایه می‌کردند.

من نمی فهمم که چرا عده‌ای اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له می‌کنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند ، فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین می‌گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می‌کرد حتماً چند سالی برایش حبس می‌بردند ، من اگر چه علاقه‌ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر و دیدگاهی ندارم ، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ آثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام (ره) برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری ، برای خود محبوبیت خلق کنند. این مرکز بایست نخست نسبت بخودی‌ها و رفتار و سکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه‌های سیاسی !!!

این اتفاق خیانت به امام (ره )جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له ، از آن اوست .

دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند، هیچ می‌دانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام باعث شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟؟

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند، و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند.(به نقل از تابناک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
۰
۰
بنده این مواضع را اصول گرایی واقعی میدانم اصول گرایی به اسم ورسم حزبی نیست بنوبه خودم از اقای خرازی تشكر میكنم و دعا میكنم خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها