فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت

سردار ساجدی نیا با اشاره به دستگیری 800 فروشنده مواد مخدر:

دستگیری هر معتاد 70هزار تومان هزینه دارد

رئیس پلیس تهران از دستگیری 800 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: دستگیری و انتقال هر معتاد به مراکز درمانی برای پلیس 70 هزار تومان هزینه دارد.
کد خبر: ۶۰۲۸۳۵
دستگیری هر معتاد 70هزار تومان هزینه دارد

سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت:بنا به خواست مردم تمامی نقاط جنوب شهر به ویژه محله بیسیم تحت کنترل های پلیسی قرار گرفت و شب گذشته طرح برخورد با معتادان و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سرکلانتری های ششم و هفتم پلیس پیشگیری اجرا شد.

وی افزود: در این طرح 720 معتاد دستگیر شدند که به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شده و همچنین 80 خرده فروش نیز که در این طرح دستگیر شدند به مراجع قضائی معرفی می شوند.ماموران توانستند در عملیات شب گذشته 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس تهران اظهار کرد: مردم مطمئن باشند در روزهای آینده باز هم طرح های برخورد با معتادان و خرده فروشان به اجرا د رمی آید و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه عملیات اخیر در مناطق شوش، راه آهن، جوادیه، میدان خراسان و پارک بیسیم انجام شد در خصوص مهمترین خواسته ای پلیس از سایر دستگاهها در مورد جمع آوری معتادان گفت: امیدواریم سایر دستگاه ها همپای پلیس در جهت اجابت خواسته های مردم گام بردارند. خوشبختانه دستگاه قضایی بر اساس احکام قاطعی که صادر می کند همکاری خوبی با پلیس دارد اما مشکل امروز ما ایجاد کمپ های نگهداری این معتادان است. ضمن اینکه باید در خصوص کاریابی برای معتادان بهبود یافته و حمایت از خانواده های معتادان اقدامات خوبی انجام شود.

به گفته وی، در تهران کمپ های ترک اعتیاد خصوصی بسیاری وجود دارند اما تنها دو کمپ دولتی فعال هستند.

رئیس پلیس تهران افزود: با قاطعیت اعلام می کنیم پلیس هیچ مشکلی در مورد جمع آوری معتادان ندارد و تنها معضل کمبود محل نگهداری این افراد است. اگر کمپ های لازم ایجاد شود پلیس می تواند در یک هفته 90 درصد معتادان بدون مکان را از سطح خیابان ها جمع آوری کند.

سردار ساجدی نیا در مورد هزینه دستگیری و انتقال معتادان به کمپ های ترک اعتیاد اظهار کرد: هزینه دستگیری، جمع آوری و انتقال هر معتاد دستگیر شده برای پلیس 70 هزار تومان است.

به گفته رئیس پلیس تهران، در عملیات شب گذشته، ماموران پلیس پیشگیری موفق شدند در یک عملیات 40 کیلوگرم مواد مخدر را به صورت یکجا از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها