حادثه در جهان

ناپدید شدن 75 ماهیگیر در چین

توفان شدید در جنوب چین سه کشتی ماهیگیری را غرق کرد و در پی این حادثه 75 ماهیگیر نیز ناپدید شدند.
کد خبر: ۶۰۲۲۸۵

توفان شدید «ووتیپ» بعدازظهر یکشنبه در جزایر «پاراسل» این حوادث را رقم زد و به علت توفان، مدارس پنج استان مرکزی در ویتنام تعطیل شد. بر اساس اعلام گارد ساحلی، 61 هزار قایق ماهیگیری و 303 هزار خدمه آن به پناهگاه منتقل شده‌اند./ ایسنا

آتش‌سوزی در کشتی تفریحی لندن

بر اثر آتش‌سوزی در یک کشتی تفریحی در نزدیکی پل لمبت در رودخانه دمز انگلستان، هفت نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل و اطفای حریق، هفت نفر را که بر اثر استنشاق دود غلیظ مجروح شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند. هنگام غرق شدن کشتی 13 مسافر آن برای نجات جان خود به درون آب پریدند.

علت این آتش‌سوزی نقص فنی در موتور این کشتی اعلام شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

قتل در کارواش به‌ دست کارگر اخراجی

یک کارگر اخراجی در محل کار سابقش در ایالت تگزاس، یک نفر را با گلوله کشت.

بنا بر اعلام پلیس محلی ایالت تگزاس، این مرد که پیش از این در یک کارواش کار می‌کرد، پس از اخراج به کارواش بازگشت و با شلیک گلوله یک نفر را کشت و دو نفر دیگر را مجروح کرد. پلیس تگزاس کشته شدن یکی از کارکنان این کارواش را تائید کرده اما درباره این که مجروحان حادثه از کارگران یا مشتریان کارواش بوده‌اند، خبر قطعی منتشر نشده است.

در ارتباط با وضع جسمی دو مجروح حادثه و دستگیری فرد مسلح نیز خبری منتشر نشده است./ ایسنا

افسر مست آمریکایی دختر جوان را کشت

برخورد دو دستگاه خودروی سواری موجب مرگ مادر و دخترش در بوستون آمریکا شد.

در این حادثه دلخراش سوزان مکسچی شصت و چهار ساله همراه دختر بیست و پنج ساله‌اش ژوئیست که بتازگی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شده بود، کشته شدند.

راننده خودروی تویوتا کرولا سیاه متعلق به یک افسر ارتش آمریکا بود که پیش از این به دلیل رانندگی در حالت مستی سه بار دستگیر و جریمه شده بود.این افسر ارتش در پی مصرف مشروبات الکلی و رانندگی در حالت مستی، موجب این تصادف مرگبار و کشته شدن سوزان و ژوئیست شد.آنها عصر روز گذشته به قصد برگشتن از تعطیلات آخر هفته به طرف منزل خود در بستون در حرکت بودند./ باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها