مدیرکل دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو:

80 درصد لوازم آرایشی موجود در بازار قاچاق است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از 100 تن داروی قاچاق

ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز گذشته با کشف محموله 100 تنی داروی های قاچاق تعدادی از قاچاقچیان دارو را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۰۱۸۵۵
کشف بیش از 100 تن داروی قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ داروهای قاچاق در پایتخت خبر داد و گفت:روز گذشته ماموران معاونت مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق شدند طی یک عملیات پیچیده پلیسی محموله 100 تنی را کشف و تعدادی از قاچاقچیان دارو را نیز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات خوشبختانه محموله داروها کشف و در اقدامی هماهنگ افرادی که در این رابطه دخیل بودند، دستگیر شدند، افزود: مابقی اعضای باند نیز شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

سردار ساجدی نیا با تاکید براینکه این داروها اغلب داروهای درمانی مورد نیاز بیماران و مردم است، تصریح کرد: در بین داروها مقادیر قابل توجهی مکمل های غذایی، داروهای نیروزا، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به چشم می خورد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی از این داروها تولید داخل بوده و به صورت احتکار و در شرایط غیر استاندارد نگهداری می شد، افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این داروها را در سطح کشور توزیع کنند که خوشبختانه با اقدام ماموران ناکام مانده و دستگیر شدند.

وی یادآور شد: مقادیر دیگری از این داروها نیز خارجی بوده و از نظر قیمت باید کارشناسی شود اما ارز قابل ملاحظه ای صرف خرید و واردات این داروها شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:به نظر می رسد اغلب این داروها غیراستاندارد وغیر قابل استفاده برای مصرف کننده باشد که البته این مهم می بایست از سوی کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها