معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا خبر داد:

کشف ۸۱ میلیون دلار داروی قاچاق در عملیات «پانجی آ ۸»

با تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت یک باند بزرگ قاچاق دارو که مبادرت به قاچاق انواع دارو در پایتخت می کردند منهدم و در بازرسی از آنان 498 هزار و 778 عدد انواع دارو کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۹۴
انهدام باند قاچاق دارو در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو و موتورسیکلت، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تلاش شبانه روزی و اجرای طرحهای متعدد انتظامی موفق شدند چهار دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را در نقاط محتلف پایتخت شناسایی و کشف کنند.

همچنین با تلاش گسترده و همه جانبه ماموران پلیس آگاهی و اجرای بیش از چندین طرح عملیاتی 9 سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو و موتورسیکلت نیز شناسایی و دستگیر شدند.

در این گزارش آمده است، در خلال عملیات های صورت گرفته 498 هزار و 778 عدد انواع دارو و پنج هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از دو باند قاچاق کشف و ضبط شد.

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و طرح های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها