مردی که در پی اختلاف خانوادگی، دو خواهرزن خود را قربانی کینه‌توزی کرده و آنها را با شلیک گلوله کشته بود، همراه همدستش در شهرستان کازرون استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۱۶۵۶
قتل 2 خواهر در انتقام خونین

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سروقد، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در این باره گفت: در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران در جریان قتل دو خواهر در یکی از محله‌های شهر کنارتخته قرار گرفتند و پس ازاعزام به محل، مشاهده کردند آن دو با شلیک گلوله در یکی از اتاق‌های خانه کشته شده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده وگزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. با شروع تحقیقات، ماموران اطلاع یافتند یکی از برادران این دو خواهر و همچنین یکی از داماد‌های این خانواده، با آنها اختلاف داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون یادآور شد: با مشخص شدن این موضوع، این دو مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و معلوم شد آنها پس از ارتکاب جنایت، از خانه‌شان خارج شده‌اند و کسی از آنان خبری ندارد.

به این ترتیب جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه یافت تا این که ماموران مخفیگاه آنها را شناسایی و متهمان را درشهرستان کازرون دستگیرکردند.

سروقد خاطرنشان کرد: متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و سرانجام داماد خانواده با اعتراف به این جنایت‌ها، عنوان کرد با خانواده مقتولان اختلاف داشتم و با توجه به این که یکی از برادران همسرم نیز با خانواده‌اش اختلاف داشت، با هم تصمیم گرفتیم به قصد انتقامگیری، دو خواهرش را بکشیم.

متهم اضافه کرد: برای اجرای این نقشه، سلاحی تهیه کردم و همراه برادر مقتولان به خانه آنها رفتیم و هر دو را با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شدیم.

وی یادآور شد: با اعتراف متهم به قتل، همدست او نیز از سوی پلیس دستگیر شد و در مواجهه حضوری با داماد خانواده، به همدستی با او در این دو جنایت اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی ازآنها در ارتباط با انگیزه‌های این دو جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
۰
۰
خانواده مقتول باید اول پسرناخلفشان رو به جزای عملش برسونن .برادرپشت و پناه خواهراست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها