رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

واگذاری 110 هزار واحد مسکن مهر روستایی تا پایان امسال

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت 340 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر آغاز شده بود که تاکنون حدود 230 هزار واحد آن تحویل شده و بقیه نیز تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می شود.
کد خبر: ۶۰۰۹۹۳
واگذاری 110 هزار واحد مسکن مهر روستایی تا پایان امسال

علیرضا تابش در مراسم بهره برداری از 303 واحد مسکن مهر روستایی استان تهران گفت : این مسکن ها ملکی است و زمین آنها نیز به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به 20 میلیون تومان آورده متقاضیان برای ساخت این واحدها، افزود: 20 میلیون تومان نیز تسهیلات و سه میلیون تومان هم کمک بلاعوض برای ساخت این واحدها پرداخت شده است.

تابش اظهار کرد: در کشور، ساخت هشت هزار واحد از واحدهای مسکن مهر به صورت خود مالکی آغاز و سال آینده نیز برای ساخت 10 هزار واحد مسکن مهر خود مالکی برنامه ریزی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: ساخت 40 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان تهران آغاز شده بود که تاکنون هفت هزار واحد آن به متقاضیان واگذار شده است.

دور جدید واگذاری مسکن مهر روستایی استان تهران

همزمان 303 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان تهران با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: این واحدهای خود مالک و با 20 میلیون تومان آورده مالک، 20 میلیون تومان تسهیلات بانکی و سه میلیون تومان هم  کمک بلاعوض ساخته شده است.

علی ملکی این واحدها را شامل طرح 120 واحدی فردیس کرج ، 72 واحدی شهید دستواره ، 39 واحدی آبسرد دماوند ، 46 واحدی گلستان پاکدشت، 20 واحدی قیطریه تهران و شش واحد در امامیه دماوند است.

وی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تهران 40 هزار واحد مسکن مهر درحال ساخت است که  تاکنون هفت هزار واحد آن به متقاضیان واگذار شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران زمان واگذاری 13هزار واحد مسکن مهر باقی مانده این استان را پایان امسال اعلام کرد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها