یواشکی روزنامه ها

اظهارات عجیب استاندار کرمانشاه!

شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری فقط یک روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۰۰۲۴۵
اظهارات عجیب استاندار کرمانشاه!

دورکاری آقای رئیس‌دفتر در اتاق بازرگانی
کیهان نوشت : «آقای نهاوندیان یا از ریاست دفتر رئیس‌جمهور و یا از ریاست اتاق بازرگانی استعفا دهد».روزنامه اصلاح‌طلب بهار که به ستاد محمدرضا عارف نزدیک است، از قول یک عضو اتاق بازرگانی خواستار، استعفای نهاوندیان از یکی از دو شغل خود شد و نوشت: قطعا دورکاری رئیس اتاق بازرگانی مناسب پارلمان بخش خصوصی نبوده و قابل قبول نیست. به نظر من اتاق باید هر چه سریع‌تر ساختار خود را اصلاح کند و به سمت ساختار پروژه‌ای پیش برود و افراد فعال در اتاق مسئول اجرایی و پیگیری پروژه شوند و هر چالش کشور به فرد خاصی سپرده شود.

سیدحمید حسینی همچنین گفته است: این که هر از گاهی هیات رئیسه اتاق تشکیل جلسه بدهد و گزارشی در آن خوانده شود مناسب وضعیت حال حاضر اقتصادی کشور نیست.

از نظر من اینگونه عملکرد اتاق همان کارایی سابق خود را هم از دست می‌دهد زیرا هنگامی که آقای نهاوندیان در اتاق حضور مستمر داشت کارهای بسیاری عقیم می‌ماند چه برسد به این که در حال حاضر دورکاری می‌کنند.
وی افزود: قطعا جایگاه ریاست اتاق ایران خیلی بالاتر از جایگاه ریاست دفتر ریاست جمهوری است در تمام جهان هم همین گونه است. به نظر من یا باید آقای نهاوندیان ایثار کند و از ریاست دفتر ریاست جمهوری استعفا دهد یا فرد قابلی مثل ایشان ریاست اتاق را برعهده بگیرد.

چون متاسفانه ساختار اتاق بسیار رئیس‌محور است و بدون رئیس دچار کمبود بزرگی است.به دلیل این که هیئت نمایندگان ریاست اتاق را انتخاب می‌کند، بنابراین ریاست اتاق خود را در مقابل هیئت رئیسه پاسخگو نمی‌بیند و این باعث رئیس‌محور بودن اتاق است.

من امیدوارم هر چه زودتر تصمیمی از طرف آقای نهاوندیان گرفته شود تا این مشکل حل شود. گر چه ممکن است نیروی توانمندی هم مانند آقای نهاوندیان نتواند جایگزین شود و اتاق در کوتاه‌مدت دچار مشکل شود ولی خب این هم باعث می‌شود اتاق به بلوغ برسد.
نوچه‌های پولشویان برمی‌گردند؟!
کیهان در خبری دیگر منتشر کرد : مدیر منصوب برای روزنامه دانشگاه آزاد، آشوبگر بازداشتی از سوی وزارت اطلاعات است! به گزارش ندای انقلاب، وی پس از تغییر رئیس دانشگاه آزاد به عنوان مدیر روزنامه فرهیختگان معرفی شد و این در حالی است که او ضمن داشتن سوابق تجزیه‌طلبی، در فتنه سال 88 فعالیت داشته و بعدها از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شده است.

شایان ذکر است بر اساس اعترافات برخی متهمان فتنه و آشوب سال 88، اموال دانشگاه آزاد که متعلق به بیت‌المال است در خدمت برخی فعالیت‌های رسانه‌ای ساختارشکنانه و ضدانقلابی قرار داشت و پولشویی‌های متعددی از سوی «م-ه» در این زمینه صورت گرفت.
کدام کشورها رکورددار استفاده از تسلیحات کشتار جمعی هستند؟
کیهان در خبری دیگر مدعی شد : شبکه دولتی بی‌بی‌سی اذعان کرد دولت‌های آمریکا، انگلیس و آلمان رکوردداران استفاده از تسلیحات کشتار جمعی هستند.وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی درگزارشی نوشت: نیروهای اسپانیایی و بریتانیایی در جریان تسلط بر قاره نویافته آمریکا و کشتار سرخپوستان بومی پتوهای آلوده به آبله به آنان می‌دادند. اما اولین استفاده از جنگ‌افزار شیمیایی، به شکلی که امروزه می‌شناسیم، در جنگ جهانی اول انجام شد. پیامدهای استفاده از این جنگ‌افزار آن قدر هولناک بود که کشورهای درگیر را به امضای پیمانی برای عدم استفاده از تسلیحات شیمیایی واداشت. با این حال این سلاح‌ها و دیگر سلاح‌های کشتار جمعی همچنان مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
در این گزارش با اشاره به اینکه ارتش آلمان، فرانسه و انگلیس در جنگ جهانی اول از تسلیحات شیمیایی استفاده کردند که باعث مرگ 85 هزار نفر شد، آمده است: گفته می‌شود نیروی هوایی بریتانیا در دهه 1920 از گازهای سمی علیه کردهای عراق استفاده کرد. آمریکا نیز در جنگ دوم جهانی به بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی پرداخت که بین 150 تا 344 هزار کشته بر جای گذاشت.

در ادامه این گزارش آمده است: ارتش آمریکا در جنگ ویتنام از ناپالم استفاده کرد که بنا بر اعلام وزارت خارجه ویتنام 400 هزار کشته برجای گذاشت و 5 میلیون نفر نیز در معرض عوارض آن قرار گرفتند. رژیم عراق (صدام) نیز در سردشت و حلبچه از این تسلیحات شیمیایی استفاده کرد و باعث مرگ ده‌ها هزار نفر شد. آمریکا در حمله 2003 به عراق از اورانیوم ضعیف شده و اسرائیل در حمله به غزه در سال 2008 از فسفر سفید استفاده کردند که تلفات این حملات نامعلوم است.
اکنون سؤالی که باقی می‌ماند این است که چرا تولیدکنندگان و اشاعه‌دهندگان و استفاده‌کنندگان اصلی تسلیحات کشتار جمعی، طلبکار دیگر کشورها هستند؟!
کریستین ساینس مانیتور: چرا آمریکا قادر به تعامل صحیح با ایران نیست؟

کیهان در خبری دیگر نوشت : «ایرانی‌ها هزار بار بیشتر به آمریکا اعتماد ندارند و برای آن‌ نیز دلایلی دارند.»روزنامه کریستین ساینس مانیتور با انتشار این تحلیل به بررسی موانع تعامل صحیح میان آمریکا و ایران پرداخت و نوشت: در حالی که ایران رویکرد متعادل خود را برای پایان دادن به بن‌بست هسته‌ای دنبال می‌کند، تحلیل‌گران به نکاتی اشاره می‌کنند که ممکن است تلاش‌های دیپلماتیک را تحت تأثیر قرار دهد.این روزنامه با اشاره به اقتدار منطقه‌ای ایران و اینکه ایران محور مقاومت است، نوشت: فرانک ویسنر یکی از سخنرانان نشست روز پنجشنبه پروژه ایران می‌گوید: «بر اساس چه تعاملی ایران موضع آمریکا را در منطقه می‌پذیرد؟ بر اساس مشروعیت؛ یعنی موضع ما در منطقه مشروع است و ما مشروعیت موضع ایران در منطقه را می‌پذیریم؟»
ویسنر که پیش از این سفیر آمریکا در هند، زامبیا و... بوده است، می‌افزاید: این توافق مستلزم آن است که آمریکا مسیر آینده خود را متوازن سازد. ما به زودی خواهیم دید چه عوامل دیگری در این زمینه نقش دارند.
آمریکا بدون ایران نمی‌تواند مذاکرات ژنو 2 در مورد سوریه را آغاز کند، نمی‌تواند از امنیت ناوها و ملوانانش در خلیج‌فارس مطمئن باشد، نمی‌تواند چارچوب لازم برای مدیریت افغانستان را در دست داشته باشد، هیچ یک از این موارد بدون رسیدن به درک مشترک با ایران محقق نخواهد شد.
کریستین ساینس مانیتور در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل با ایران دشوار است زیرا کنگره آمریکا تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کرده است که امروزه بیشتر بخش‌های اقتصاد ایران را تحت تأثیر قرار داده است. تحلیلگران می‌گویند کنگره علاقه فراوانی به تحریم دارد؛ و این سیاست ثابت نمایندگان کنگره است که باور دارند باعث تسلیم ایران می‌شود. این روش آمریکا برای ایرانی‌ها آزاردهنده است. در واقع بسیاری از اعضای کنگره آمریکا به فکر تغییر رژیم ایران هستند.
«ویلیام لوئرس»، یکی از اعضای پیشین وزارت امورخارجه آمریکا که مسئولیت پروژه ایران را نیز بر عهده دارد می‌گوید: این عادت در واشنگتن که یک کشور را دشمن ببینند و از همه جهت با همه منابع به آن حمله کنند، به سختی قابل تغییر است.تحلیلگر روزنامه آمریکایی در ادامه خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم آمریکا به ایرانی‌ها اعتمادی ندارد، اما آنچه معمولاً نمی‌بینیم این است که ایرانی‌ها هزار بار بیشتر به ما بی‌اعتماد هستند و دلایلی برای این امر دارند. آمریکا باید ثابت کند که دنبال براندازی نیست و تحریم‌ها را کاهش دهد.کریستین ساینس مانیتور در پایان خاطرنشان کرد: ایران در سوریه حضور دارد و اگر تصور کنیم بدون حضور و تعامل ایران می‌توان بحران سوریه را حل کرد، احمقانه است. باید از این حقیقت مطلع باشیم و خود را برای مطابقت دادن با این حقیقت آماده کنیم.
شرط جالب برای پرداخت کمک هزینه عائله مندی به زنان
خراسان نوشت : بر اساس دستور هفته های اخیر یکی از مسئولان دولتی به همه دستگاههای زیرمجموعه خود، مقرر شده امور اداری از همه پرسنل زن شاغل در بخش های مختلف این وزارتخانه بخواهد بار دیگر اصل شناسنامه خود را برای بررسی مشخصات و تایید شرایط لازم برای تداوم دریافت کمک هزینه عائله مندی ارائه کنند در غیر این صورت، این کمک هزینه از ابتدای مهرماه قطع خواهد شد.

دستور یک مدیر درباره آرم وزارتخانه
خراسان در خبری دیگر ابراز کرد : پس از بررسی های مدیران جدید یکی از وزارتخانه های اقتصادی، مشخص شده که آیه شریفه استفاده شده در آرم این دستگاه دولتی در برخی وب سایتها و سربرگ های موجود در استانها و سازمانهای زیرمجموعه این وزارتخانه دارای اشکالات نگارشی است که موجب تغییر معنای این آیه می شود و بر این اساس، مقرر شده مدیران سراسر کشور در اسرع وقت نسبت به اصلاح آرم موجود اقدام کنند.
بررسی نهایی شکایت بقایی
تهران امروز نوشت : عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: پرونده شکایت بقایی از ۲ نفر از نمایندگان در دستور کار این هفته هیات نظارت بر نمایندگان قرار دارد و احتمالا گزارش مربوط به این شکایت در جلسه این هفته هیات نهایی می‌شود.

سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در جلسه هفته جاری خود پرونده شکایت حمید بقایی و دو پرونده دیگر را در دستور کار دارد و احتمال می‌رود تا نتایج بررسی پرونده شکایت بقایی در جلسه این هفته کمیسیون مشخص شود. گزارش عملکرد یک‌ساله هیات نظارت بر نمایندگان نیز در دستور کار این هفته هیات خواهد بود و در این جلسه گزارش عملکرد نهایی شده و به رئیس مجلس تحویل داده می‌شود و در صورت تشخیص، در صحن علنی مجلس نیز قرائت خواهد شد.
تکلیف استانداران باقی‌مانده چه خواهد شد؟
خراسان به نقل از اعتدال نوشت: تعیین استانداران و لابی گری برای انتخاب آنها بین دولت، مجلس و افراد صاحب نفوذ سیاسی، از جمله سوژه‌های داغ محافل سیاسی است. از راهروهای مجلس گرفته تا دیدارهای خصوصی که با اعضای هیات دولت و افراد پرنفوذ سیاسی، ترتیب داده می‌شود یکی از اولویت‌ها تعیین استانداران باقی‌مانده است. در این بین به رسم و سیاق سابق مجمع نمایندگان هر استان چند گزینه را به ترتیب به وزیر کشور پیشنهاد می‌کنند.

روالی که هر چند برای دولت الزام‌آور نیست اما دولت هم چندان به آن بی‌اعتنا نیست. در بعضی از استان‌ها همانند استان تهران، دولت توجهی به نظر پیشنهادی نمایندگان نداشت، اما آنچه از عملکرد دولت تاکنون مشهود است تیم روحانی قصد ندارد از اساس به پیشنهادات نمایندگان بی‌توجه باشد و تلاش دارد حداکثر رضایت ممکن را در بین نمایندگان در تعیین استانداران ایجاد کند.
لغو سفر زنگنه به نیویورک
تهران امروز در خبری دیگر اشاره کرد : در حالی که قرار بود صبح دیروز وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهور، تهران را به مقصد نیویورک ترک کند اما در آخرین دقایق با تغییر برنامه، سفر زنگنه به نیویورک منتفی شد. به گزارش تسنیم، تا این لحظه دلیلی برای لغو این سفر اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد برخی دیدارهای دیپلماتیک وزیر نفت در روزهای پیش‌رو دلیل ماندن زنگنه در تهران باشد.

آیت ا... گرامی در بیمارستان بستری شد

آرمان به نقل از ابنا نوشت : شنیده شد که آیت ا... گرامی در اوایل تیرماه به علت کسالت و ناراحتی قلبی در بیمارستان شهید بهشتی شهر مقدس قم بستری و سپس برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران منتقل شدند.

این روزنامه نوشت: وی با گذراندن چند ماه از مراحل درمان و به علت شدت یافتن بیماری روز شنبه 30 شهریور ماه در بیمارستان رحیمیان الوند استان قزوین که دکتر «محمد باقر گرامی» برادر معظم له، ریاست آن را برعهده دارد، بستری شدند.

عضو دفتر آیت ا... گرامی درباره درس خارج فقه ایشان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا بود درس خارج فقه آیت‌ا... گرامی در روز شنبه 30 شهریور ماه آغاز شود که به علت بستری شدن ایشان در بیمارستان برگزار نشد و تا بهبودی حال ایشان تعطیل است.

 مرتضوی شهردار مشهد شد

آرمان اشاره کرد : شنیده شد که صولت مرتضوی صبح دیروز با 19 رای موافق و 3 رای مخالف از مجموع 25 رأی به عنوان شهردار کلانشهر مشهد انتخاب شد. شهر مشهد یکی از هشت کلانشهر کشور است که به دلیل حضور بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) سالانه میزبان بیش از 25 میلیون زائر است. به همین دلیل انتخاب گزینه شهرداری مشهد پس از رایزنی بسیار با گزینه‌های پیشنهادی متفاوت در نهایت به انتخاب صولت مرتضوی انجامید. مرتضوی پیش از این استاندار خراسان‌ جنوبی، معاون سیاسی وزارت کشور و فرماندار بیرجند بوده است.

 معاون قالیباف در وزارت ورزش

آرمان همچنین اظهار کرد: شنیده شد که در پی انتصابات جدید سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، سید مناف‌هاشمی به عنوان معاون مالی - اداری وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد.

محمدرضا ساور پیش از این عهده‌دار سمت معاونت مالی - اداری وزارت ورزش و جوانان بود. شهردار تنکابن، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرکل بودجه و طرح‌های اقتصادی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار تهران ازجمله سمت‌های سید مناف‌هاشمی بوده است.

 وصال، سرپرست خبرگزاری آنا؟

آرمان به نقل از فردا در خبری دیگر که منتشر کرد : شنیده شد که عبدالرسول وصال به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری آنا، وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

این روزنامه نوشت: در حالی وصال در این خبرگزاری حاضر شد که همدانچی مدیرعامل سابق این خبرگزاری که پیش از این در خبرگزاری فارس بود، در مراسم تودیع و معارفه حاضر نشد. وصال در دولت اصلاحات مدیرمسئولی روزنامه ایران را بر عهده داشت و در سال‌های اخیر نیز مدیر پرتال امام (ره) بوده است. براساس اخبار تکمیلی دریافتی، عبدالرسول وصال، پیشنهاد سرپرستی خبرگزاری آنا را قبول نکرد.

نهاوندیان مجوز گرفت

آرمان در خبری ابراز کرد : شنیده شد که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جلسه دیروز هیات نظارت بر مطبوعات مجوز نشریه سراسری «اسلام در غرب» را گرفت. مشرق نوشت؛ صاحب امتیاز این نشریه‌ که قرار است به صورت دو ماهنامه فعالیت کند، موسسه اطلاعات و تحقیقات اسلامی است.

 من به اوباما نامه ننوشتم!

آرمان همچنین به نقل از نیمروز نوشت : شنیده شد که مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در واکنش به درج نام حزب متبوعش در نامه ۳۱ حزب اصلاح‌طلب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: حزب مردم سالاری از ارسال و امضای چنین نامه‌ای بی‌اطلاع بوده و هیچ جلسه‌ای نیز برای تصمیم‌گیری در این رابطه برگزار نشده بود. حزب مردم سالاری جلسه فوق العاده‌ای در این زمینه دارد تا موضوع را بررسی کند.

کواکبیان همچنین از اعلام موضع رسمی حزب مردم سالاری پس از جلسه شورای مرکزی حزبش در رابطه با جعل نام این حزب در نامه ۳۱ حزب اصلاح‌طلب به اومابا خبر داد.

وی سابقه عضویت در حزب جمهوری اسلامی، حضور در عرصه‌ دفاع مقدس و دبیری هیات دولت در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی را در کارنامه‌ خود دارد.

اظهارات عجیب استاندار کرمانشاه

جمهوری اسلامی نوشت : شنیده شد که استاندار کرمانشاه طی اظهارات عجیبی درخصوص ضرورت ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه، گفت: نباید انتظار داشت یک پولدار در کنار یک کارمند زندگی کند!

حجت‌ا... دمیاد در جلسه بررسی وضعیت بافت فرسوده شهر کرمانشاه که با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد، افزود: باید دهکده‌ای برای متمولان و سرمایه‌داران شهر در نظر گرفته شود تا افراد متمکن در صورت درخواست یک خانه فراخ در آن جا داشته باشند و بنیاد مستضعفان در این مورد مطالعه کند و هزینه این کار را از خود افراد بگیرد تا برجستگان کرمانشاه از شهر فرار نکنند!

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک فرد پولدار با درآمد زیاد در کنار یک کارمند زندگی کند!

میرزاده فیس‌بوک ندارد

آرمان در خبری دیگر به نقل ازانتخاب منتشر کرد : شنیده شد که حمید میرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی عضویت خود در فیس‌بوک را تکذیب کرد.

روز دوشنبه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید صفحه‌ای در فیس‌بوک به نام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد که با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد حمیدمیرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در فیس بوک عضویت ندارد و این صفحه جعلی است.
نامگذاری عجیب فرزندان در انگلیس
قدس به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشت: در اقدامی عجیب، یک مادر انگلیسی نام دختر خود را به دلیل علاقه به یک خودرو لوکس،پورشه نامگذاری کرد. این زن که جوی لاوتر نام دارد، دارای 4 فرزند است که پسر 8 ساله خود را «آلفا» و دختر 3 ساله اش را نیز «مرسدس» نامگذاری کرده است.
حادثه برای هواپیمای حامل حجاج کرمان
قدس به نقل از مهر اظهار کرد : کاووس محمودی، رئیس کل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بروز سانحه برای هواپیمای حامل حجاج در فرودگاه کرمان خبرداد وگفت: یک پرواز در فرودگاه کرمان به علت ترکیدن تایر عقب دچار سانحه و انحراف از باند فرودگاه شد. وی افزود: تعدادی در این سانحه دچار جراحت شدند.
اظهارات عجیب استاندار کرمانشاه
قدس به نقل از جهان در خبری منتشر کرد: حجت‌ا... دمیاد، استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت بافت فرسوده شهر کرمانشاه که با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد،گفت: باید دهکده‌ای برای متمولان و سرمایه‌داران شهر در نظر گرفته شود تا افراد متمکن در صورت درخواست یک خانه فراخ در آن جا داشته باشند و بنیاد مستضعفان در این مورد مطالعه کند و هزینه این کار را از خود افراد بگیرد تا برجستگان کرمانشاه از شهر فرار نکنند! وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک فرد پول‌دار با درآمد زیاد در کنار یک کارمند زندگی کند!
برکناری معاون مالی دانشگاه آزاد
قدس به نقل از فارس گفت: محمد خجسته، معاون مالی اداری دانشگاه آزاد از سوی سرپرست این دانشگاه برکنار شد. خجسته با تأیید خبر برکناری خود، گفت: هرچند که استعفا نداده‌ام، اما تغییر و تحول حق سرپرست دانشگاه آزاد است.
جلیلی به دانشگاه بر نمی گردد
قدس به نقل از فارس ابراز کرد: یک عضو ستاد سعید جلیلی در انتخابات گفت: سعید جلیلی پس از حکم مقام معظم رهبری مبنی بر عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به صورت منظم در جلسات مجمع حضور پیدا می‌کند و احتمالاً بازگشت وی به دانشگاه امام صادق(ع) برای تدریس منتفی خواهد بود.
روحانی از توان سپاه آگاه است
قدس به نقل از خبرآنلاین گفت :محمداسماعیل کوثری که فرماندهی لشکر 27 محمد رسوال‌ا... (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه سال آخر جنگ و 10 سال پس از آن را در کارنامه دارد، در پاسخ به این که دکتر روحانی در همایش سپاه صحبت‌های مهمی را در مورد سپاه بیان کردند و ارزیابی شما از صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره نقش‌آفرینی سپاه در عرصه اقتصاد کشور چیست، گفت: روحانی از این توانمندی مطلع بود و استقبال کرد.

در نهایت حالا باید وزارتخانه‌ها نیازمندی‌های خود را مطرح کنند تا اگر پیمانکاران داخلی توانایی انجام این کارها را ندارند، سپاه بتواند به این کارهای بزرگ ورود کند.
واکنش توکلی به عزل دانشجو
قدس به نقل از فردا گفت :احمد توکلی، نماینده مردم تهران درخصوص ماجرای عزل فرهاد دانشجو، رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: برکناری مدیری که به اذعان جانشین، اشکالی بر مدیریت وی وارد نبوده تنها به بهانه سیاسی هماهنگی با پیام انتخابات 92، یعنی منافع گروهی و باندی را بر منافع ملی و مصالح مردم ترجیح داده‌ایم و من متأسفم که این خطای استراتژیک به نام دولت تمام می شود.
خوشحالی غرب از یک دیوانه
قدس در خبری گفت : رسانه‌های بیگانه مانند صدای آمریکا و دویچه وله به پوشش خبری گسترده فراخوان نوری زاد پرداختند. نوری زاد با انتشار دوباره عکس بوسه خود بر پای یک بهایی از مخاطبانش خواسته است به خانه‌های بهائیان و خدانشناسان بروند و از آنان به دلیل نجس خواندن شان عذرخواهی کنند.
به پیشنهاد روسیه فکر می‌کنیم
قدس به نقل از مهر ابراز کرد:  وزیر دفاع سردار دهقان در واکنش به سؤالی درباره پیشنهاد روسیه مبنی عبور از اس300 و فروش سامانه شبیه آن به ایران گفت: ما متناسب با نیازهای خودمان خرید می‌کنیم. این پیشنهاد آنهاست ولی انتخاب با خود ماست.
ارجاع پرونده دانشگاه‌ ایرانیان به دادستان
قدس به نقل از ایسنا توضیح داد :مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: پرونده دانشگاه ایرانیان توسط دادستان دیوان محاسبات به دادستان عمومی انقلاب تهران ارجاع شده است.
بهبود روابط دولت با نهاد مرجعیت
قدس در خبری دیگر منتشر کرد: شنیده شده آیت ا... شهرستانی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اهمیت بهبود روابط نهاد مرجعیت با دولت تأکید کرده است و از جنتی خواسته برای ترمیم این روابط که پیش از این دچار ضعف شده بود، تلاش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها