شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری فقط یک روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۵۹۹۴۷۴
پیوند حزب منحله مشارکت با حزب صهیونیستی بهائیت

پیوند حزب منحله مشارکت با حزب صهیونیستی بهائیت

روزنامه کیهان نوشت:عضو فراری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم رسماً از گروهک صهیونیستی بهائیت حمایت کرد.

فاطمه حقیقت‌جو که پیش از این از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده، ضمن مطلبی در وبسایت رادیو فرانسه، از حزب استعماری (انگلیسی-صهیونیستی) بهائیت به عنوان «اقلیت مذهبی» یاد کرد و مدعی شد: رعایت حقوق اقلیت‌های دینی از اصول قانون اساسی است با این همه ‌نامی از بهائیان در این قانون نیامده و حقوق آنها مورد نقض قرار می‌گیرد.

وی پیش از این ضمن حمایت از گروه‌های تروریستی به رادیو فردا گفته بود: اگر محکوم شدگان به اعدام حتی اگر از اعضای مجاهدین خلق یا انجمن پادشاهی بودند ما باید به این مسئله اعتراض کنیم.

عضو فراری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم همچنین در جمع شماری از عناصر ضد انقلاب در بوستون آمریکا از ائتلاف با سازمان منافقین خبر داده و گفته بود: همه ما با دیدگاه‌های مختلف دور هم جمع شده‌ایم یکی ممکن است سلطنت‌طلب باشد یکی دیگر ممکن است عضو سازمان مجاهدین ]منافقین[ باشد، همه، یک هدف مشترک داریم. ما باید از جهان بخواهیم جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسد.

یادآور می‌شود تقلای منافق فراری برای «مذهبی» جا زدن بهائیت در حالی است که این حزب اساساً، مذهب نیست و صرفاً به عنوان کارقاچاق و مباشر صهیونیست‌ها، جریان ماسونی و رژیم انگلیس در دولت پهلوی عمل کرده است.

برخی اعضای رسانه‌های تندروی وابسته به حزب منحله مشارکت در دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان و پس از آن عملاً ترویج کننده راهبردهای بهائیت نظیر سکولاریسم و معارضه با ولایت فقیه و حکومت دینی بوده‌اند.

برای آخرین بار می‌گویم...

انتصاب ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران روابط روحانی و ناطق نوری را شکر آب کرده است.

روزنامه کیهان به نقل از«مشرق»‌ در این باره نوشت: ناطق نوری خواستار انتصاب کیومرث نیازآذری مدیر کل اسبق اداره اطلاعات استان به عنوان استاندار مازندران بود اما ربیع فلاح که مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران بود به این سمت انتخاب شد. در تعدادی از صندوق‌های مازندران روحانی رای صد در صدی داشته است.

مشرق همچنین نوشت: پس از آن که در دو هفته اخیر شاهد اتخاذ برخی مواضع و سخنان از سوی برخی وزیران از جمله وزرای کار، نفت، نیرو و مسکن علیه یکدیگر بودیم در آخرین جلسه هیئت دولت حسن روحانی نسبت به این موضع‌گیری‌ها به شدت اعتراض کرده و تاکید کرده برای آخرین بار می‌گویم که باید صدای واحدی از وزرا توسط مردم شنیده شود.

مدعیان اصلاحات: از روحانی آبی گرم نمی‌شود!

کیهان آورده: یک روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب با هشدار درباره شعار اعتدال‌گرایی حسن روحانی نوشت: ما امروز از اعتدال‌گرایی به اندازه اصولگرایی بیمناکیم و چه بسا بیمی بیشتر و سهمگین‌تر!

روزنامه بهار که مدعی حمایت از عارف است و توسط برخی اعضای دفتر رئیس‌ دولت اصلاحات اداره می‌شود، نوشت: دولت حسن روحانی خود را متولی اعتدال‌گرایی می‌داند و البته هنوز نمی‌دانیم روزی خواهد رسید که دولت در مقام قضاوت در این باب برآید یا نه که چه کسی از مرزهای اعتدال تخطی می‌کند و چه کسی بر مشی اعتدال استوار است؟!

تنها امیدواریم که آن روز فرا نرسد زیرا هرگز کسی نمی‌تواند خود را «متولی» یک مفهوم بداند خواه آن مفهوم اصلاح‌طلبی باشد، خواه اعتدال‌گرایی و خواه انقلابی‌‌گری. حسن روحانی به راستی نشان داده- به قول خودش- یک اعتدال‌گراست با تعاریفی که خود از اعتدال دارد. او در گرماگرم تبلیغات انتخاباتی در هر جمعی که سخنرانی کرد حتی یک قدم پا را فراتر از مرزهای اعتدال‌گرایی مطلوبش نگذاشت. شعارها تند و تندتر می‌شد و روحانی اعتدال‌گرایی مطلوب خود را دنبال می‌کرد! اما این اعتدال‌گرایی او بیشتر شبیه نوعی مصلحت‌گرایی و مصلحت‌اندیشی بود یعنی جایی کمی پایین‌تر از «کف مطالبات» انبوهی از هواداران!

نویسنده بهار در اینجا با کتمان رأی 8 درصدی عارف در نظرسنجی‌ها و 10 درصدی اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران رأی‌دهندگان به روحانی را به عنوان پشت قباله اصلاح‌طلبان جا زده و سپس برای جا انداختن مطالبات افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی که با محافل اپوزیسیون و ساختارشکنان به توافق کامل رسیده‌اند، تصریح کرد: مطالبات فراخور در یک طرف است و اعتدال‌گرایی مطلوب دولت در سوی دیگر... اینکه عده‌ای مدام در گوش ما بخوانند شما تند رفته‌اید و فرصت «اصلاح‌ گام به گام» و «عمل آرام» را از دست داده‌اید چنان در ذهن و ضمیر بخش وسیعی از جامعه سیاسی ایران نشسته است که بیم آن هست، آرام آرام کف مطالبات جای کنونی آن پایین و پایین‌تر برود!

نویسنده هشدار داده که اعتدال در وضعیت فعلی می‌تواند مانند نشت گاز در اتاق دربسته عمل کند.

وی در پایان نوشت: ما از اعتدال بیمناکیم زیرا ممکن است جایش را به هراس و وحشت بدهد؛ وحشت از طرح مطالبات «تحول‌خواهان» تعبیر غلط‌اندازی است که جریان‌های برانداز به عنوان اسم پوششی خود انتخاب کرده‌اند. این طیف حتی از تعبیر اصلاح‌طلبی هم که تداعی فعالیت درون ساختار و نظام سیاسی را تداعی می‌کند، عبور کرده‌اند.

تهدیدهای اوباما علیه ایران فاقد اعتبار است

کیهان نوشت:«تهدیدهای اوباما علیه ایران هیچ اعتباری ندارد. او حتی نتوانست از عهده تهدیدهای خود علیه سوریه برآید»

کنت تیمرمن «رئیس بنیاد دموکراسی در ایران» و از عناصر آمریکایی فعال در حوزه براندازی در مصاحبه با فرانس 24 و در پاسخ این سوال که آیا اوباما می‌تواند تهدیدهای تازه خود علیه ایران را عملی کند، گفت: «من به عنوان یک آمریکایی نمی‌توانم به راحتی به این سوال پاسخ دهم اما این را می‌توانم بگویم که در مقطع زمانی کنونی، این‌گونه تهدیدها هیچ اعتباری ندارد. اوباما چندین بار به طور مستقیم سوریه را به اقدام نظامی تهدید کرده بود اما در آخرین لحظات، تهدید را رها کرد.

وی می‌افزاید: از این گذشته اکنون خیلی وقت است که از خط قرمز درباره برنامه هسته‌ای ایران صحبت به میان می‌آید اما هیچ کاری انجام نمی‌گیرد.»

اسرائیل: حزب‌الله برای ما دشمنی بسیار خطرناک است

کیهان نوشت:یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی گفت حزب‌الله به عنوان هشتمین قدرت موشکی دنیا تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است.

سرتیپ نوعم تیفون از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن سخنانی در مرکز هرتزلیا با بیان اینکه توان حزب‌الله از آمادگی مبارزه مستقیم فراتر رفته، گفت: حزب‌الله گروهی زیرک و شبیه به ایران است؛ این گروه مانند ایران وارد دنیای سایبر شده و در حال استفاده از پهپاد است و اخیرا هم وارد دنیای فناوری‌های پیشرفته شده؛ به همین دلیل حزب‌الله دشمنی بسیار خطرناک است.

چند روز پس از اظهارات ژنرال «یئیر گولان» فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه حزب‌الله لبنان بیش از صد هزار موشک در اختیار دارد، سرتیپ «تیفون» تاکید کرد حزب‌الله هشتمین رتبه را از لحاظ قدرت موشکی در سطح جهان دارد.

به گزارش العالم این فرمانده صهیونیستی به رغم اینکه ارتش این رژیم آماده نبرد با حزب‌الله است، وی در عین حال تاکید کرد: این ماموریت بسیار پیچیده است و اغلب نیروهای نظامی و ذخیره ارتش، جنگ در لبنان را تجربه نکرده‌اند، مساله‌ای که بر اهمیت آموزش‌ها و مانورها می‌افزاید؛ با این حال این مساله با توجه به کمبودهای مالی که ارتش از آن رنج می‌برد، در نوع خود آسان نیست.

تیفون درباره قدرت موشکی حزب‌الله گفت: حزب‌الله از لحاظ قدرت موشکی و در اختیار داشتن موشک‌ها و راکت‌ها در جهان در رتبه هشتم است و همچنین زرادخانه‌ای را از انواع راکت‌ها در اختیار دارد.

وی افزود: حزب‌الله در جنگ آینده تصمیم دارد مواضع اسرائیل را با استفاده از این موشک‌ها که در 200 پایگاه و روستا در جنوب لبنان و اغلب آنان در اماکن و منازل مدنی وجود دارد، فلج کند.

این نظامی ارشد صهیونیست می‌گوید: اسرائیل نمی‌تواند هفته‌ها حملات موشکی حزب‌الله را تحمل کند. «کوبی باراک» رئیس بخش فن‌آوری و لجستیک ارتش رژیم صهیونیستی هم درباره زرادخانه موشکی حزب‌الله اظهار داشت: این گروه تجهیزاتی در اختیار دارد که می‌تواند با دقت اهدافی مانند پایگاه‌های نظامی، ایستگاه برق در شهر الخضیره در شمال فلسطین اشغالی، یا ساختمان وزارت جنگ در تل‌آویو یا فرودگاه بن گوریون را مورد هدف قرار دهد.

پای هواپیمای اختصاصی به کابینه یازدهم باز شد

روزنامه خراسان نوشت: بر اساس بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، با ابلاغیه یک مسئول ارشد دولتی، مجوز سفر یکی از وزرای اقتصادی دولت یازدهم به کشور همسایه با استفاده از هواپیمای اختصاصی صادر شده است. در گزارش این نهاد همچنین آمده است که زمان صدور مجوز استفاده از این هواپیما، یک هفته پس از انجام این سفر بوده که رعایت نشدن شرایط قانونی دریافت این مجوز، ابهاماتی را درباره آن ایجاد می کند.

بی توجهی بانک ها به الزام قانونی درباره ایمیل ها

خراسان آورده:در حالی که بر اساس نامه اردیبهشت ماه سال گذشته نهادهای مسئول به بانک مرکزی برای الزامی کردن استفاده از ایمیل های داخلی و عدم قبول آدرس ایمیل هایی با میزبان خارجی در زمان افتتاح حساب و ارسال اطلاعات موجود در گردش حساب ها، گزارش یک دستگاه مسئول نشان می دهد این ابلاغیه توسط بانکهای دولتی و خصوصی رعایت نمی شود.

گزینه جدید شهرداری مشهد

روزنامه تهران امروزنوشت:اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در دولت دهم برای تصدی پست شهرداری مشهد مذاکره کردند.محسن انتظاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تایید این خبر گفته: قرار شد مذاکرات با وی ادامه پیدا کند تا بعدا به نتیجه برسیم.وی گفته: همچنین قرار شده است با نیکزاد نیز طی هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم. گزینه‌های دیگری نیز برای مذاکره مدنظر هستند.

خبرسازی دروغ

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، خبرسازی یکی از سایت‌های خبری و دنباله‌روی دیگر پایگاه‌های اینترنتی در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت را از اساس دروغ و باعث ناراحتی اهل سنت به ویژه در سیستان و بلوچستان شده دانست. حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با تأکید بر اینکه اهل سنت در تمام جهان دارای غیرت ناموسی هستند و اجازه نمی‌دهند زنان و دخترانشان به تنهایی سفر کنند، گفت: هم میهنان اهل سنت ایران نیز مردمانی غیور، ناموس دوست و دارای غیرت ملی و مذهبی هستند. وی، خطاب به گردانندگان پایگاه‌های اینترنتی اظهار داشت: دامن زدن به دروغ پردازیها و شایعات این چنینی وحدت ملی را مخدوش کرده و فرصت سوءاستفاده در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

یک پایگاه اینترنتی چندی پیش در حرکتی خلاف وحدت و در راستای اهداف دشمنان ایران اسلامی مدعی شد که تعدادی از دختران استان سیستان و بلوچستان (که از نزدیکان و هواداران تروریست سرشناس "عبدالمالک ریگی" رهبر اعدام شده گروهک تروریستی "جندالشیطان" بوده‌اند) برای انجام "جهاد نکاح" به سوریه سفر کرده‌اند. این خبر سراسر کذب واکنش‌های منفی در بین مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان داشته است.

آمریکا شیخ نشین را تجهیز می کند

جمهوری اسلامی نوشت:وزارت دفاع آمریکا با انعقاد قراردادی با امارات، این شیخ نشین را به سیستم دفاعی ضد موشک بالستیک مجهز می‌کند. شیخ نشین امارات، به دلایل مختلف، از جمله بسیار کوچک بودن و فقدان انگیزه‌های تهدید، اصولاً نیازی به تجهیزات دفاعی ندارد. به همین دلیل، خرید سلاح‌های متنوع از آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی نوعی صرفاً ولخرجی با هدف پر کردن جیب‌های کمپانی‌های اسلحه سازی و دولتمردان غربی محسوب می‌شود.

عدم صدور ویزا برای برخی همراهان روحانی

آرمان نوشت:شنیده شد که با نزدیک شدن زمان سفر حسن روحانی به نیویورک برای برخی از همراهان این سفر روادید صادر نشده است. البته در سفرهای گذشته احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق به مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز این رویه بارها تکرار شده است و این بار نیز و با وجود این که از یک ماه پیش درخواست روادید برای اعضای هیات همراه رئیس‌جمهور از سوی تشریفات نهاد ریاست‌جمهوری به دستگاه‌های ذی‌ربط آمریکایی ارائه شده با این حال شنیده شده برای برخی از اعضای دفتر رئیس‌جمهور روادید سفر صادر نشده است. لازم به ذکر است، ویزایی که از سوی ایالات متحده آمریکا برای حاضران ایرانی در این نشست صادر می‌شود، ویزای C2 است که دارندگان این ویزا توانایی خروج از محوطه بیست و پنج مایلی سازمان ملل متحد را ندارند.

اهدای قرآن در بدو ورود به بیمارستان

آرمان آورده:شنیده شد که بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار برای اولین بار در کشور اقدام به اهدای قرآن کریم به بیماران در بدو ورود به بیمارستان می‌کند. رامین کردی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار این اقدام را زمینه‌ای برای ارتقای باورهای ایمانی جامعه به ویژه بیماران به تأثیر شفابخش قرآن کریم بر روح و جسم انسان‌ها دانست. وی افزود: به بیماران مراجعه‌کننده به این بیمارستان، در بدو ورود و همراه با بسته حاوی لوازم پزشکی مورد نیاز، یک جلد کلام‌ا... مجید در قطع پالتویی اهدا می‌شود که این هدیه ارزشمند، تأثیر معنوی و ماندگاری در آرامش روحی بیماران دارد.

چرا محتشمی پور به نجف مهاجرت کرد؟

آرمان نوشت:شنیده شد که حجت الاسلام علی اکبر محتشمی پوردر سخنان کوتاهی با اشاره به شرایط موجود در کشور گفت:اصلاح طلبان و احزاب و همه دوست داران انقلاب باید توقعاتشان واقعی باشد.وی با اشاره به شعار اعتدال دولت یازدهم تصریح کرد: سعی وتلاش باید در این باشد که دولت را در همین چارچوب حفظ کرده و نگه داریم. توس پرس نوشت؛وزیر کشور دوره امام (ره) با تاکید بر نقش پر رنگ احزاب در تحولات اجتماعی وسیاسی افزود : به عنوان احزاب اصلاح طلب باید مراقب باشیم تا در دام شعارها و مسائلی که ممکن است دیگران از آن استفاده کرده و دولت جناب آقای روحانی را در مسیر دیگری قرار دهند نیفتیم.وی همجنین ادامه داد : این امرمستلزم مدیریت و هنرمندی جریانات و احزاب اصلاح طلب است.احزاب نقش موثری در این امر دارند و امیدوارم موفق باشند و فعالیت را کنار نگذارند. محتشمی پور در پایان با اشاره به اقامتش در نجف گفت: احساس بنده این است که در نجف می‌توانم مفیدتر باشم.

شکایت شستا از نماینده سابق مجلس

روزنامه قدس به نقل ازجهان نوشت: یک منبع آگاه گفت:‌ شرکت‌ سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از نماینده سابق مجلس که درخواست‌های غیرمعقولی از این مجموعه اقتصادی داشت، شکایت کرده است. وی افزود: این نماینده دور هشتم مجلس از شستا باج خواهی می‌کرد.

بی بی سی: جاسوس استخدام می کنیم

قدس از قول دانا آورده: اخیراً شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی با راه اندازی بخشی به نام شاهد عینی، حلقه دیگری از سناریوهای خود مبنی بر جاسوسی از مناطق مختلف به خصوص جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده است. در این پروژه خبرنگارانی برای ارایه گزارش از کشورهای مختلف از جمله ایران استخدام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها