امیررضا خادم درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جهان، اظهار کرد: کار خاص و منحصر به فردی اتفاق افتاد. تجربه نشان داده کسانی که در کارشان مصمم باشند و به آن اعتقاد داشته باشند به نتیجه‌ می‌رسند. این قهرمانی حاصل یک کارگروهی موضوعی و موردی بود و نتیجه‌ قابل اعتنایی به دست آمد.
کد خبر: ۵۹۹۳۹۲

به گزارش ایسنا، وی درباره اتفاقات روز آخر رقابت‌های جهانی که به قهرمانی ایران منجر شد، گفت: من اتفاق روز آخر را به عنوان یک معجزه به حساب نمی‌آورم. در موفقیت یک تیم همه اعضای آن دخیل هستند. اگر اکبری در روز آخر به فینال رسید از آن طرف هم شانس‌های مسلمی مثل تقوی و قاسمی مدال نگرفتند. ممکن بود وزن 74 کیلوگرم در روز اول برگزار شود و روز آخر کس دیگری کشتی بگیرد. این اتفاق نتیجه‌ یک روند کلی و مستمر بود که همه اعضای تیم در آن سهیم بودند.

امیر خادم بیان کرد: امسال رسول خادم توانست با تمام حواشی و نداری‌های کشتی، تیم را جمع و جور کند. برای ادامه موفقیت‌ها نیازمند حمایت بانیان و خالقان این قهرمانی هستیم، اما تجربه نشان داده که این اتفاق نیفتاده است، بلکه بعد از موفقیت، برنامه‌ای برای حذف صورت می‌گیرد. مثل کاری که با محمد بنا بعد از قهرمانی در المپیک انجام دادند.

امیررضا خادم در پایان گفت: صد درصد با این نظر موافقم که رسول خادم تیم ایران را یک تنه جمع کرد و هیچ کس نمی‌تواند نظر کارشناسی غیر از این بدهد، اما برای ادامه موفقیت‌ها باید از بانیان این موفقیت با یک مدیریت مناسب، حمایت لازم مادی و معنوی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها