طرح شیک سازی مشاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه، رفع فیلتر چند ساعته فیس بوک ،مجوز گاوداری از میراث فرهنگی و نایب رئیس جدید فدارسیون ووشو از جمله محورهای صرفا جهت اطلاع این هفته بود.
کد خبر: ۵۹۸۷۸۴
نائب رییسی هدیه تهرانی و رفع فیلتر فیس بوک؛ سوژه های این هفته «صرفا جهت اطلاع»

صرفا جهت اطلاع امشب اول به سراغ وزیر تعاون، کار و رفاه رفته که طرح شیک سازی مشاغل رو مطرح کرده مثلاً بجای شوفر  بگیم کاپیتان خوب حالا که مشکل راننده ها حل شد پس بیایید برای این مشاغل هم اسم شیک انتخاب کنیم:مغازه دار ،  لبنیاتیها و ...

یه مدتی مد شده بود تقصیر هر حادثه ای رو مینداختیم گردن عامل انسانی ، هواپیما می افتاد، می انداختیم  گردن خلبان بنده خدا که  دستش از دنیا کوتاه شده بود ( با صدای دایی : مث آب خوردن آویزانش می کنید(

 

حالا این بار تو تصادف تهران ـ قم از اینوری  غش کردیم  . گفتن کل یوم (قلعه نویی با صدا) کار ، کار کارخونست این ظاهرا مشکل تاریخی ماست که همیشه خدا از یکطرف پشت بام می افتیم

خبرنگار ما به سراغ پسرک بچه های آسمان کار مجید مجیدی ، رفته ، راستی فرخ الان کجاست؟

فرخ که الان نقاش ساختمان شده خودش در حالیکه دیوارخانه ها را رنگ می زند میگه :روزگار خوب ـ راضی ام ـ خدا رو شکر تازه ازدواج کردم .

با صدای شاعر: آسمان تو چه رنگ است امروز ... ؟! (اخوان)

مخابرات گفت: علت اینکه یه چند ساعت فیس بوک رفع فیلتر شد این بود که IP هاش را عوض کرده بود . مسئول مربوطه میگه: یک کم زمان برد ما پیدا کنم فیلتر کنیم بعد یوسفی خبرنگار ما ، یه سؤالی پرسید در حد  تیم ملی: ممکنه باز هم این اتفاق بیفته؟!

نه ! واقعاً ممکنه بازم این اتفاق بیفته ؟! باز مشکل پیش بیاد ؟! ها؟

طرف می خواسته مجوز گاوداری بگیره بهش گفتن برو از میراث فرهنگی استعلام بگیر .

با این حساب  اگه کسی بخواد کار فرهنگی کنه احتمالاباید بره از وزارت جهاد کشاورزی مجوز بگیره  .

خبر اومد خبرنگار ما را در تبریز بدجوری کتکش زدند و بنده خدارو  درازش کردند و امیدواریم آنهایی که مسئولند درست حسابی پیگیری کنند این حکایت اهالی رسانه است.

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.

 محجوب رییس کمیته تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی کلی خبرنگار را جمع کرد بعد بهشون گفت: دقت کنید اگر خبری نقل کنید که افشای اطلاعات باشه ممنوعیت صریح داره، طبق قانون ب ممنوع است اگر منم خبری گفتم شما نزنید.

خدا خیرت بده اگه از نظر قانونی نباید خبری منتشر بشه پس این همه خبرنگار و برای چی دعوت کردی بعدشم دیدی منتشر نشد هیچ خبری  اصلاً !!

ولی جالبه که تیتر روزنامه های فرداش درباره افشاگری ای که قرار بود منتشر نشه بود که تیتر یک شد.

هدیه هفته هم درباره ورزش ووشو هست که  نائب رییس جدیدی معرفی کرد. بله ایشون کسی نیست جز سرکار خانم هدیه تهرانی

اما از فدراسیون پرسیدیم دلیل اینکه خانم هدیه تهرانی را آوردید چی بود که گفتند: ان شاء الله تو این بخش بشه از ایشون  استفاده خوب کرد.

در این بخش صرفا جهت اطلاع به موضوع حکایت طولانی شدن ساخت مصلی تهران  از زبان خطیب جمعه تهران می پردازیم که آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه گفتند: نمی دانیم مشکل این مصلی حل شدنی است یا نه. مردم این همه پول داده اند: بالاخره این مشکل قبل از ظهور حل می شود یا خیر؟!

شب ولادت امام رضا (ع) یه برنامه پخش می شد یهو  پیامکی اومد که: "اگه می خواهید ولادت امام رضا (ع) رو به امام زمان (عج) تبریک بگید عدد دوازده رو بفرستید به فلان شماره .

ببخشید فرض کنید ما این پیامکو فرستادیم. شما می خواهید کجا بفرستید؟!

واحد مرکزی خبر

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
۰
۰
سلام
با تشكر از تلاش عزیزان در باشگاه مهندسین
ایا بهتر نیست
برای خدمت بهتر به مهندسین از خدماتی كه اولویت دارند و به مهندسین جوانی كه با ازبین رفتن اعتبار انان اعتبار كل نظام مهندسی زیر سوال می رود شروع كنیم
مثال از بیمه مهندسانی كه برای رد كردن لیست بیمه با خواهش از این شركت به ان شركت می روند
باور كنید
ان بزرگواران
بدون كمك شما هم میتوانند آپارتمانی با200 میلیون وام در كیش و یا تور خارج از كشور یا اسب سواری
داشته باشند
با ارادت

نیازمندی ها