در حالی که چند روزی از اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار به دلیل مسائل مرتبط با انتخاب شهردار تهران می‌گذرد، برخی رسانه‌های اصلاح طلب از اخراج منوچهر متکی از جبهه پیروان خط امام و رهبری به دلیل نامزدی هماهنگ نشده در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده‌اند، اما سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری این موضوع را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۹۷۹۳۶
سخنگوی جبهه پیروان: متکی اخراج نشده

روزنامه اعتماد درباره خبر اخراج متکی، این چنین توضیح داده بود: متکی، قائم‌مقام دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری و برخلاف نظر آیت‌الله مهدوی‌کنی به ثبت‌نام در انتخابات اقدام کرده بود، از جبهه پیروان خط امام و رهبری اخراج شده است.

اما سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با مهر ضمن تکذیب این خبر گفت: در قاموس جبهه پیروان خط امام و رهبری نیست که یک عضو خود را اخراج کند. آستانه تحمل اصولگرایان در مقابل آنچه غیرعقیده حزبی‌شان باشد، بالاست.

 انحلال معاونت بین‌الملل ریاست‌جمهوری

ایسنا به نقل از سایت اعتدال از انحلال معاونت بین‌الملل ریاست جمهوری با موافقت رئیس‌جمهور خبر داد.

این معاونت در زمان دولت دهم و به دستور محمود احمدی‌نژاد تشکیل شد و تا پایان دولت دهم به فعالیت خود ادامه داد.

علی سعیدلو مسئولیت این معاونت را در دولت دهم به عهده داشت. منتقدان، وجود معاونت بین‌الملل را نوعی موازی‌کاری با وزارت خارجه می‌دانستند.

نقش یک نماینده در مفقود شدن اسناد تامین اجتماعی

پس از آن‌که علیرضا محجوب، از مفقود شدن 20 هزار صفحه از مدارک مربوط به گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی در دولت قبلی خبر داد، دیروز علی زنجانی، یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس در گفت‌وگو با مهر مدعی شد یکی از نمایندگان مجلس در مفقود شدن این اسناد نقش داشته است.

به گفته زنجانی، این اسناد توسط فردی که به عنوان کارشناس با یکی از نمایندگان عضو کمیته تحقیق و تفحص همکاری می کرده، به دفتر آن نماینده برده شده و دیگر بازگردانده نشده است.

زنجانی گفته پس از این ماجرا گزارش کتبی از مدارک گمشده به همراه نام فردی که نسبت به خروج مدارک اقدام کرده بوده به علی لاریجانی ارائه شده، اما با توجه به پیگیری‌ها، اتفاقی نیفتاده است.

استخاره سعیدی‌کیا درباره شهرداری مشهد

حدود یک هفته بعد از آن‌که شهردار تهران در جلسه‌ای پرحاشیه انتخاب شد، از مشهد خبر می‌رسد که رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار این کلانشهر نیز رو به پایان است و محمد سعیدی‌کیا، وزیر مسکن پیشین یکی از جدی‌ترین گزینه‌های انتصاب در این مسئولیت است. البته هنوز علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی دولت دهم هم به عنوان یکی از گزینه ها مطرح یاد می شود.

محمد صیرفی، یکی از نزدیکان سعیدی‌کیا دیروز به باشگاه خبرنگاران گفته بود وی قرار است برای تصمیم گیری درباره تصدی پست شهرداری مشهد به بارگاه امام رضا(ع) رفته و استخاره کند.

ادعای گاردین درباره احتمال دیدار روحانی و اوباما

در تازه‌ترین گمانه‌زنی مربوط به روابط ایران و آمریکا، روزنامه گاردین مدعی شده که تبادل نامه بین باراک اوباما و حسن روحانی زمینه را برای دیدار احتمالی این دو رئیس‌جمهور در نشست سازمان ملل فراهم کرده است؛ دیداری که می‌تواند اولین ملاقات رودررو بین سران آمریکا و ایران از زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها