نبض سیاست

ادامه انتقادهای سیاسی از تصمیمات شورایی

در حالی که اصلاح‌طلبان انتقادهایی را نسبت به ر ای تشکیلاتی الهه راستگو در شورای شهر مطرح می‌کنند، اصولگرایان پارلمان شهری تهران نیز از رفتار عباس جدیدی انتقادهایی دارند و انتصاب وی به عنوان معاون نظارت شورا با حکم مسجدجامعی، بر شدت واکنش‌ها افزوده است.
کد خبر: ۵۹۷۴۸۴
ادامه انتقادهای سیاسی از تصمیمات شورایی

در همین رابطه پرویز سروری از اعضای اصولگرای شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس درباره انتصاب جدیدی به سمت معاونت نظارت در صبح روز انتخاب شهردار گفت: ما این کار را قدری غیرطبیعی دیدیم. البته من امیدوارم که این حکم صحت نداشته باشد،‌ ولی اگر صحت داشته باشد،‌ شتاب بی‌جهتی بوده که آقای مسجدجامعی به خرج داده است. وی ادامه داد: هیچ ضرورتی نداشت که قبل از رای‌گیری برای انتخاب شهردار این حکم صادر شود تا شائبه زدوبند و معامله پیش بیاید.

 البته نمی‌گویم معامله‌ای صورت گرفته،‌ اما صدور این حکم در صبح روز انتخاب شهردار از سوی رئیس شورا برای نماینده‌ای که در مظان حرف و حدیث قرار دارد، به طور طبیعی شبهه‌هایی را ایجاد می‌کند. در انتخاب رئیس شورای شهر گفته شده بود که عباس جدیدی به مسجدجامعی رای داده است.

اسامی داوطلبان دادستانی دیوان محاسبات

رئیس کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت تاکنون چند نفر داوطلب تصدی دادستانی دیوان محاسبات شدند و بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

قاسم عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تجری نماینده دوره هشتم مجلس، شجاعی سرپرست دادستانی فعلی دیوان محاسبات، منتی‌نژاد از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و از مدیران دیوان و همچنین مقدمی‌زاد نماینده ادوار پنجم، ششم و هفتم مجلس که مسئولیت امور حقوقی و بین‌الملل شرکت ملی گاز را بر عهده دارد از جمله کسانی هستند که تاکنون برای دادستانی دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده‌اند. امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات، پیش از این دادستانی دیوان محاسبات را به‌عهده داشت.

احمدی‌مقدم: اکنون برنامه‌ای برای رفع‌فیلتر فیس‌بوک نداریم

ماجرای استفاده وزرای دولت روحانی از فیس‌بوک، بحث‌های بسیاری را درباره تهدید یا فرصت بودن شبکه‌های اجتماعی به‌راه انداخته است.

در تازه‌ترین اظهارات در این رابطه سردار احمدی‌مقدم رئیس پلیس کشور دیروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که نظر پلیس درخصوص رفع فیلتر فیس‌بوک چیست، گفت: کمیسیون‌های ویژه‌ای در شورای عالی فضای مجازی وجود دارند که به این موضوع رسیدگی می‌کنند، البته از همه اظهارنظرها تاکنون این گونه برداشت می‌شود که تغییر نظری در مورد رفع فیلتر فیس‌بوک نداریم.

به گزارش مهر، احمدی‌مقدم افزود: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها از فیس‌بوک به عنوان ارتباط با مخاطب بیرونی استفاده می‌کنند که این فقط یک توجیه است و مجوز قانونی در این رابطه وجود ندارد البته ممکن است در جلسه اول شورای عالی فضای مجازی که با حضور آقای روحانی برگزار می‌شود، این موضوع طرح و بررسی شود، اما تاکنون مقررات تغییر نکرده است و ما از برخی وزرا و مقامات انتظار داریم همانند مردم رفتار کنند.

الهام: این کابینه اندازه کل سن من تجربه دارد

سخنگوی دولت دهم در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای به دولت یازدهم دارید، گفت: توصیه‌ای ندارم. این دولت به اندازه کل سن من تجربه دارد و صلاح کار خودش را هم می‌داند.

غلامحسین الهام در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به این پرسش که بعد از پایان دولت دهم مشغول چه کاری هستید و آیا به دانشگاه احمدی‌نژاد خواهید رفت، اظهار کرد: خیر؛ بیشتر در دانشگاه خودم مشغول هستم.

پسر مسعود رجوی درباره او چه گفت؟

خبرگزاری مهر به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان نوشت: مصطفی (معروف به محمد) که فرزند مسعود رجوی و اشرف ربیعی است،  در تازه‌ترین اظهارات خود  پدرش را فردی دجال نامیده و گفته است که وی حتی در حق نیروهای سازمان تحت امر خود بشدت ظلم کرده است.

مشورت با آیت‌الله هاشمی و ناطق‌نوری برای تشکیل یک تشکل سیاسی

معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نظرات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و ناطق‌نوری در خصوص راه‌اندازی جبهه اعتدال و عقلانیت تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری مشوق‌های اصلی ما برای انجام کار فکری و تشکیلاتی در کشور بودند و تشکیلات سراسری جبهه اعتدال و عقلانیت بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

علی عسکری تاکید کرد که در جبهه اعتدال و عقلانیت سعی خواهیم کرد که حزب دولت ساخته نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها