بهزیستی برای مهدهای متخلف خط و نشان کشید

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن هشدار به مهدهای کودکی که شهریه‌ دریافتی آنها بیشتر از تعرفه‌های تعیین شده توسط سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: برای این مهدهای کودک تعطیلی موقت سه تا شش ماهه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۶
بهزیستی برای مهدهای متخلف خط و نشان کشید

محمد نفریه،‌ با اعلام شماره پیامک 30008530 برای ارسال شکایات مردمی به بازرسان سازمان بهزیستی گفت: هیچ مهدکودکی حق ندارد شهریه بیش از تعرفه‌های تعیین شده از خانواده‌ها دریافت کند و در صورت مشاهده و یا شکایت از مهدهای کودک متخلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی و با صاحبان این مهدها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار و به جهت تمرکززدایی برخی اختیارات سازمان بهزیستی کشور در حوزه بازرسی به ادارات بهزیستی سراسر کشور تنفیذ شده و مدیران می توانند با مهدهای متخلف برخورد و آنها را سه تا شش ماه تعطیل کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه ثبت نام در مهدهای کودک در سال جاری از شهریور آغاز شده است، گفت: شهریه جدید برای ثبت نام در مهدهای کودک از مهر سال جدید لحاظ می‌شود.

نفریه با بیان این که کمیسیون‌های نظارت در استانهای کشور بر میزان اعمال افزایش شهریه مهدهای کودک در مهرماه و آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند، اظهار کرد:‌ این موضوع از طریق بخشنامه به استان‌ها اعلام و تنفیذ شده که می‌تواند در مهر و آبان امسال مهدهای کودک را بازرسی کرده و با مهدهایی که در اخذ شهریه تخلف دارند، برخورد شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Spain
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
اگر سازمان بهزیستی خود اقدام به كار نماید خیلی بهتر است، ما كه فرزندمان در مهد است نمی‌توانیم از مهد شكایت كنیم چون قطعا نمی دانیم بعد از آن چه اتفاقی برای فرزندمان می افتد.
یك بازرس مخفی به مهد بفرستند و به جای اینكه مردم این كار را انجام دهند خود سازمان برای این كار اقدام نماید.
فرزند من مهدی میرودكه هزینه تمام وقتش 360000تومان است.
باتشكر

نیازمندی ها