ویژگی‌های یک مهد مناسب برای فرزندان ما چیست؟

خانواده‌ محور و دوستدار کودک 

تخلف مهدهای کودک را اطلاع دهید

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه‌های جدید مهدهای کودک از ابتدای مهر در سطح کشور اجرا می شود و خانواده‌ها در صورت تخلف می‌توانند با شماره پیامک 30008530 شکایات خود را به اطلاع بازرسان سازمان بهزیستی برسانند.
کد خبر: ۵۹۶۱۵۰
تخلف مهدهای کودک را اطلاع دهید

همایون هاشمی با بیان این که شکایت از مهدهای کودک توسط خانواده‌ها در دو سال اخیر کاهش پیدا کرده است اظهار داشت: سازمان بهزیستی کشور با برنامه‌ریزی صحیح و همچنین تدوین برنامه‌های آموزشی سعی دارد شرایط مطلوب‌تری را برای کودکان در مهدهای کودک فراهم کند.

وی تصریح کرد: شهریه مهدهای کودک در سال جدید از ابتدای مهردر سطح کشور اجرا خواهد شد و مهدها موظفند براساس ابلاغیه‌های ارسال شده اقدام به دریافت شهریه‌ها کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: هیچ مهد کودکی  حق ندارد شهریه بیشتری را از خانواده‌ها دریافت کند و در صورت مشاهده و یا شکایت از مهد کودک برخورد جدی با صاحبان مهدهای کودک می‌شود.

هاشمی افزود: امسال برای نخستین بار و به جهت تمرکز‌زایی برخی از اختیارات سازمان بهزیستی کشور در حوزه بازرسی به ادارات بهزیستی سراسر کشور تفیذ شده است و مدیران بهزیستی می‌توانند با مهدهای متخلف برخورد کنند و آن‌ها را 3 الی 6 ماه تعطیل کنند. ( فارس)

newsQrCode
برچسب ها: مهدهای کودک
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
سلام در مهد كودك ... كودكان مورد تنبیه بدنی قرار میگیرند به طوری بدن كودك من كبود شده بود من شكایت كردم اما آنها زیر بار نرفتند
محمد
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
با سلام و احترام
خواهشمند است شهریه مهد كودك كفشدوزك به مدیریت شیرین السادات محسنی را نظارت بفرمایید.

نیازمندی ها