در جریان یک حراج در شهر لندن اتومبیل لوتوس مشهور آبی خاکی جیمز باند به مبلغ 550 هزار پوند به فروش رفت.
کد خبر: ۵۹۵۸۹۲
لوتوس جیمز باند فروخته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، در جریان حراج اتومبیل های کلکسیون که از سوی موسسه حراجی  آر آم اوکشن در باترسیئا در جنوب لندن برگزار شد ،اتومبیل لوتوس اسپریت جیمز باند که در فیلم « جاسوسی که دوستم داشت» در سال 1977 مورد استفاده راجر مور قرار گرفته بود به فروش رفت.

خریداران زیادی طالب این اتومبیل بوده و رقابت شدیدی برای تملک این لوتوس با هم  داشتند. در نهایت یک خریدار ناشناس در تماسی تلفنی این لوتوس اسپریت آبی خاکی را به مبلغ 550 هزار پوند معادل 860 هزار دلار- 650 هزار یورو خرید.

این اتومبیل در صحنه ای که راجر مور و باربارا باخ زیر آتش یک هلی کوپتر قرار داشتند مورد استفاده قرار گرفته بود. مامور 007 موفق شد با این اتومبیل به زیر آب رفته و مانند یک زیر دریایی از شلیک هلی کوپتر فرار کند.

پتر هاینس مدیر شعبه اروپایی موسسه حراجی  آر آم اوکشن گفت: ما بسیار خشنودیم که این اتومبیل به این قیمت فروخته شد، این مبلغ مناسبی برای یک وسیله یادگاری فیلمی سینمایی است.

او افزود: باید این درک را داشت که این اتومبیلی برای استفاده در جاده نیست و مبلغی که برای خرید آن پرداخت شد فقط نشان می دهد که همه اشیایی که به جیمز باند مربوط می شوند همواره مورد استقبال قرار می گیرند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها