مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار :

قیمت تخم مرغ امروز تعیین می‌شود

مدیر عامل اتحادیه مرغداران از کاهش قیمت تخم مرغ در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۹۳۱
کاهش قیمت تخم مرغ در روزهای آینده

هدایت اصغری در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر علت افزایش قیمت تخم مرغ را در روزهای اخیر، افزایش قیمت نهاده های تولیدی دانست و گفت: با تامین نهاده ها با ارز 1226تومانی بزودی خبرهای خوشی در این باره منتشر خواهد شد.

وی با تاکید بر تولید تخم مرغ مازاد بر نیاز در کشور افزود: گرچه قیمت تخم مرغ به علت افزایش هزینه های تولید افزایش یافته اما تولید کاهش نداشته است و حدود 15 هزار تن نیز مازاد تولید داریم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن گفت:‌ تخم مرغ محصولی است که 75 درصد قیمت تمام شده ان به نهاده ها (ذرت و کنجاله سویا) بستگی دارد که وارداتی است و چنانچه با نرخهای بالاتر بدست تولید کننده برسد قیمت تمام شده را افزایش خواهد داد و به افزایش قیمت ان در بازار منجر می شود.

وی با بیان اینکه در بازار تخم مرغ، گرانی هست اما گران فروشی نداریم، افزود: با هماهنگی و پیگیری های خوبی که وزارتخانه های صنعت و جهاد کشاورزی با بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز نهاده های تولید با نرخ ارز 1226 دارد، پیش بینی می شود به زودی مشکل تامین نهاده ها با این نرخ برطرف شود و قیمت ها کاهش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
دیگه این طرفند قدیمی شد اروم و بی سر و صدا 1000 تومان گرونش میكنند بعد 200 تومان كه قراره ارزون بشه تو بوق كرنال میكنند كه با هزار منت ما ارزونش كردیم بخدا دیگه از این كارهاشون خسته شدیم

نیازمندی ها