شهرام شکیبا، منصور ضابطیان، محمدعلی اینانلو، جواد خیابانی،‌ احسان علیخانی، احسان کرمی و رضا جاودانی از جمله مجریانی هستند که نام آنها برای اجرای برنامه «روزی روزگاری» برده می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۸۲۹
توضیحات تهیه‌کننده «روزی روزگاری» درباره مجریان این برنامه ورزشی

برنامه «روزی روزگاری» شبکه ورزش از مجریان مطرح تلویزیون برای اجرای برنامه‌ خود که به تازگی به روی آنتن رفته است،‌ استفاده می‌کند.

شهرام شکیبا، منصور ضابطیان، محمدعلی اینانلو، جواد خیابانی،‌ احسان علیخانی، احسان کرمی و رضا جاودانی از جمله مجریانی هستند که نام آنها برای اجرای برنامه «روزی روزگاری» برده می‌شود.

ابراهیم داروغه‌زاده - تهیه‌کننده برنامه ورزش‌محور «روزی روزگاری» - در گفت‌و‌گو با ایسنا در توضیح این اقدام گفت:‌ مجریان شبکه ورزش جوان هستند. در تقسیم‌بندی‌ای هم که برای مجریان صورت گرفته است، هر شبکه مجری خاص خودش را دارد. این برنامه نیز با توجه به اینکه از حضور پیشکسوتان استفاده می‌کند، به نظرمان رسید از مجریان باسابقه به عنوان میهمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به جهت اینکه نمی‌توانیم از مجریان شبکه‌های دیگر به شکل ثابت در برنامه‌هایمان استفاده کنیم، مکاتباتی را با معاونت سیما انجام دادیم که در پی آن از مجریان مختلف به عنوان مجری میهمان استفاده کنیم که با تعدادی از آن‌ها اکنون به توافق رسیده‌ایم.

داروغه‌زاده درباره محور برنامه «روزی روزگاری» نیز گفت:‌ پیشکسوتانی را در حوزه ورزشی داریم که افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند که به شکل حرفه‌ای نبود و به لحاظ مالی سودی برای آن‌ها نداشت. از طرفی نیز رسانه‌ها هم به این شکل گسترده نبودند. خیلی‌ از آن‌ها نیز به همین دلیل، اکنون شناخته شده نیستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این برنامه تلاش می‌کند با استفاده از تجربیات این پیشکسوتان نسبت به آن‌ها ارزش‌گذاری داشته باشد، گفت: این پیشکسوتان خاطره‌های شاد و خوبی را برای ما آفریدند که تکرار این خاطره‌ها می‌تواند به مخاطب کمک کند تا تعلق‌خاطر بیشتری را نسبت به کشورشان القاء کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این شهرام شکیبا، مهدی توتونچی و منصور ضابطیان اجرای این برنامه را بر عهده داشتند. برنامه «روزی روزگاری» روزهای چهارشنبه ساعت 21 زنده به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز جمعه‌ها پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها