این فیلم را احتمالا برخی از کاربران قبلا مشاهده کرده اند اما مسلما بسیاری دیگر این صحنه زیبا از واکنش یک حیوان غول پیکر در برابر کودکی بی پناه را ندیده اند.
کد خبر: ۵۹۳۵۹۶
گوریل مهربان و پسربچه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از انیمال پلانت، جزیره جرزی انگلستان محلی رویایی برای سپری کردن تعطیلات است اما این جزیره برای خانواده مریت حکم کابوس را یافت.

لیوان پسربچه  5 ساله آنها به دلیلی که مشخص نشد از دیواره ای به ارتفاع 12 فوت( هر فوت = 33 سانتی متر) به داخل محوطه گوریل ها باغ وحش جرزی سقوط کرد.

بازدیدکنندگان باغ وحش با وحشت و نگرانی به پسربچه که در کف زمین افتاده بود نگاه می کردند.

سقوط لیوان کوچولو توجه خانواده گوریل ها را به خود جلب کرد. یامبو گوریلف نر پشت نقره ای محافظت از بچه را به عهده گرفت . او با یک ضربه مشت خود قادر بود پیکر کودک را له کند.

یامبو در مقابل چشمان حیرت زده مردم به آرامی و ملاطفت پسربچه را نوازش کرد.

گوریل ها در زندگی آزاد حیواناتی خانواده دوست بوده و به صورنت گروهی زندگی می کنند. هنگامی که خطری خانواده را تهدید کند در این صورت گوریل نر به شدت از خود خشونت نشان می دهد.

یامبو در برابر لیوان همان واکنشی را نشان داد که در مقابل یک بچه گوریل نشان می داد.

گوریل پشت نقره ای نقش محافظ پسربچه ایفا کرد. هنگامی که کودک تکان خورد همه از بالا فریاد می زدند که بی حرکت بماند. بچه شروع به گریه کرد. یامبو ابتدا به کودک نگاه کرد. ظاهرا صدای گریه بچه به گوریل فهماند که کودک می ترسد. یامبو از جا برخاست و دور شد. سایر گوریل ها به دنبال او رفتند.

ماموران باغ وحش فرصت پیدا کردند تا به نجات پسربچه اقدام کنند. لیوان بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

این فیلم تماشایی را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها