در پی آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید کفش در شهرستان بهارستان در غرب استان تهران، سه کارگر نوجوان کشته شدند و دو نفر دیگر نجات یافتند.
کد خبر: ۵۹۳۱۸۶
مرگ دلخراش 3 نوجوان در کارگاه کفش‌سازی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره گفت: بعدازظهر پنجشنبه هفتم شهریور مردی با سامانه 125 آتش‌نشانی و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بهارستان تماس گرفت و از آتش‌سوزی در شهرک الهیه، 18 متری الغدیر خبر داد و برای نجات افرادی که در آتش گرفتار شده بودند، کمک خواست.

وی افزود: در پی این تماس، ماموران کلانتری 19 همراه چند گروه از آتش‌نشان‌های این شهرستان به محل حادثه اعزام و متوجه شدند یک کارگاه تولید کفش که در زیرزمین یک ساختمان مسکونی قرار داشته، آتش گرفته و پنج کارگر گرفتار شده‌اند.

مرگ 3 نوجوان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: آتش‌نشان‌ها در یک عملیات نفسگیر، آتش را خاموش و دو پسر نوجوان را زنده از میان شعله‌های آتش خارج کردند، اما دو دختر نوجوان و یک پسر نوجوان در این حادثه جانشان را از دست دادند.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و گزارش موضوع به بازپرس رجبی، کشیک ویژه قتل دادسرای گلستان، اجساد سه قربانی حادثه به نام‌های مریم (شانزده ساله)، الهه (هجده ساله) و حسین (پانزده ساله) به پزشکی قانونی و دو مصدوم حادثه به نام‌های محمد (شانزده ساله) و عباس (نوزده ساله) به بیمارستان منتقل شدند.

گلایه‌های مداوم همسایه‌ها از صاحب کارگاه

عبدالمالکی تصریح کرد: با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد، صاحب کارگاه از چند ماه پیش با راه‌اندازی کارگاه تولید کفش در زیرزمین این ساختمان، برای همسایه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده بوده که آنها چند بار به او تذکر داده و خواسته بودند محل کارگاه را به جای دیگری انتقال دهد، اما او به این اخطار‌ها توجهی نکرد و سرانجام کارگاه آتش گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پی مرگ این سه کارگر نوجوان، کارفرمای آنها با دستور قضایی بازداشت و به پلیس آگاهی شهرستان بهارستان منتقل شد. کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع این حاثه دلخراش هستند و بزودی نظر خود را درباره علت اصلی این حادثه و مقصران آن اعلام خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، وضع عمومی دو مصدوم حادثه رضایت‌بخش اعلام شده است.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی جون
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
بسیاری اركارگاهها بدون مجوزودرزیر زمینهامشغول كارهستندكه هیچ گونه امنیتی ندارند...لطفامسئولین بررسی كنند

نیازمندی ها