نجات سرنشینان ماکسیما در شعله های آتش

بر اثر واژگونی و ایجاد حریق یک دستگاه سواری ماکسیما در اصفهان، سه سرنشین آن به طرز معجزه آسایی نجات و از خودروی کاملا سوخته شده یک جلد کلام الله مجید به صورت سالم خارج شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۲۳
نجات سرنشینان ماکسیما در شعله های آتش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد و ایجاد حریق یک دستگاه سواری ماکسیما در محور اصفهان - شیراز بلافاصله ماموران پلیس راه و عوامل امداد آتش نشانی استان به محل حادثه اعزام و اقدامات خود را در خصوص مهار صحنه حریق صورت می دهند.

این گزارش حاکیست، خودروی ماکسیما که دارای سه سرنشین بوده پس از برخورد با یک دستگاه سواری سمند واژگون و دچار حریق می شود که خوشبختانه به طرز معجزه آسای همه سرنشینان آن نجات یافته و فقط دچار صدمات جزئی می شوند.

بر اساس گزارش بدست آمده، نه تنها خودروی ماکسیما کاملا سوخته شده از بیرون و داخل، تلفات جانی نداشته بلکه از آن یک جلد کلام الله مجید به صورت سالم خارج می شود.

سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه استان اصفهان در خصوص علت وقوع حادثه و واژگونی خودروی ماکسیما، گفت: کارشناسان پس از بررسی صحنه علت اصلی سانحه را عدم توجه به جلو راننده ماکسیما و برخورد با سواری سمند اعلام داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ارش
United States
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
۰
۰
خب خدا رو شكر ولی فكرشو بكنید اگه پراید بود كسی سالم نمیموند
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
چون ماكسیما بوده

نیازمندی ها