سارقان ناشناس یک شتر ماده بسیار محبوب باغ وحشی در منطقه اوآز فرانسه را چنان ماهرانه سرقت کردند که تا ساعت ها بعد مسئولان باغ وحش متوجه نبود شتر نشدند.
کد خبر: ۵۹۲۷۰۱
شتر باغ وحش را دزدیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، توکه ماده شتر دو کوهانه که بیش از 20 سال در پارک حیوانات سن-لژه-آن-برای در منطقه اوآز زندگی می کرد در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه از سوی سارقان ناشناس دزدیده شد.

مسئول این پارک حیوانات در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت: صبح پنجشبه پس از باز شدن درهای پارک ما متوجه شدیم که توکه نیست اما این مساله به نظرمان عجیب نیامد زیرا گاهی اوقات توکه عادت داشت تا دیر وقت بخوابد. اما هنگامی که ظهر توکه از محوطه اش بیرون نیامد ما پارک را برای یافتن او جستجو کردیم.

مسئولان هنگام جستجو  متوجه شدند که قسمتی از نرده های پارک در نزدیکی جاده بریده شده اند. آنها فهمیدند که سارقان ناشناس توکه چند صد کیلویی  را سرقت کرده اند.

این ماده شتر نماد پارک حیوانات سن-لژه-آن-برای محسوب شده و بسیار محبوب بود. دلیل سرقت این شتر که مانند گاو پیشانی سفید شهرت دارد ،مشخص نیست.

ماموران پلیس منطقه اوآز هم اکنون جستجوی گسترده ای را برای یافتن توکه آغاز کرده اند. آنها در عین حال شیوه سرقت این ماده شتر را بررسی می کنند. مترجم: بهرام افتخاری.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
۰
۰
فرانسویهاحقا كه شتردزدماهریند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها