یک باغ وحش چینی که یک سگ نژاد تبتی را به جای شیر آفریقایی جا زده بود نه تنها به طور موقت تعطیل شد بلکه موجب خنده و تفریح کاربران اینترنتی هم شده است.
کد خبر: ۵۸۸۵۵۵
باغ وحش سگ را به جای شیر جا زده بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه محلی جینگهوا شیبائو در شماره امروز جمعه خود نوشت: یک باغ وحش شهر لوئوهان در استان هنان چین که در برخی از قفس هایش حیوانات دیگری را به جای حیوان اصلی نگهداری می کرد و سر بازدیدکنندگان را کلاه می گذاشت، از سوی مقامات به طور موقت تعطیل شد.

باغ وحش لوئوهان به دلیل این حقه بازی از مردم پوزش خواسته است.

بسیاری از رسانه های چینی پس از افشای این مساله خبر آن را منتشر کرده و توجه عموم را به سوی این باغ وحش جلب کردند. از جمله مقامات باغ وحش یک سگ بزرگ یالدار قهوه ای مایل به قرمز نژاد تبتی را در قفسی گذاشته بودند که روی پلاکارد آن نوشته شده بود: شیر آفریقایی!

این کار موجب گول خوردن یک پسر بچه 6 ساله نشد که از شنیدن صدای واق واق سلطان حیوانات به شدت حیرت کرده بود.

همچنین یک روباه سفید به عنوان پلنگ در قفسی نگهداری می شد. یک سگ دیگر را به جای گرگ به تماشای بازدیدکنندگان گذاشته بودند. درعین حال، دو جونده در قفس مارها بودند.

این حقه بازی های باغ وحش روی شبکه های اجتماعی چینی موجب خنده و تفریح کاربران شده است.

مقامات پارکی که این باغ وحش در آن قرار دارد تنها توضیحی که داده اند این است که باغ وحش حقه باز از سال 1998 به یک شرکت خصوصی واگذار شده بود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
لیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
تو این همه مدت یكی از حیوونای عزیز زبون نداشته صدایی چیزی از خودش در بیاره.شایدم اینقدر كپی بخورد ملت دادن كه دیگه اصل از كپی قابل تشخیص نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها