جوانی که چهار ماه پس از ازدواج، همسر هفده ساله‌اش را در شالیزار به قتل رسانده و جسدش را به چاه انداخته بود، برای یافتن او اشک می‌ریخت.
کد خبر: ۵۹۲۱۸۵
اشک تمساح قاتل نوعروس در شالیزار

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش والدین و همسر یک نوعروس با حضور در پلیس آگاهی گرگان، با ارائه شکایتی عنوان کردند زن هفده ساله هنگام کار در شالیزار برای دقایقی به خانه بازگشته و مفقود شده و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و جستجو برای یافتن نوعروس گمشده آغاز شد.

سرنخ

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند نوعروس گمشده با همسرش که با وی نسبت فامیلی دارد، پس از ازدواج اختلاف داشته است.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران به تحقیق از همسر زن پرداخته و با اظهارات ضد و نقیض وی روبه‌رو شدند.

اکبری ادامه داد: با پیگیری پرونده، سرانجام متهم اعتراف کرد همسرش را به قتل رسانده و جسد او را به چاهی نزدیکی شالیزار انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیق از متهم معلوم شد او پس از ازدواج با همسرش اختلاف پیدا کرده و احساس می‌کرده قادر به ادامه زندگی با او نیست و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفته و پس از مشاجره با همسرش در شالیزار او را با روسری خفه کرده و جسدش را در یک گونی گذاشته و به چاه انداخته و روی او را با بلوک سیمانی پوشانده است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در پی اعتراف متهم، ماموران با اعزام به محل قتل، جسد زن جوان را از چاه خارج و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در زمانی که پلیس و بستگان همسرش در جستجوی مقتول بودند، آنها را همراهی و گریه و زاری می‌کرد و در چند مرحله نیز با ترفند، اجازه نداده بود کسی به محل چاه نزدیک شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان یادآور شد: با اعتراف متهم و صدور دستور بازداشت موقت وی، تحقیق از او ادامه دارد.

ناصر صبوری - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها