رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد:

دستگیری 100 فروشنده موبایل سرقتی

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همزمان با اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی های تلفن همراه سرقتی و تقلبی در محدوده خیابان جمهوری 100 متهم شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۴
دستگیری 100 فروشنده موبایل سرقتی

سرهنگ عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی های تلفن همراه تقلبی و مسروقه در محدوده خیابان جمهوری و حافظ ، گفت: یکی از سوالاتی که همیشه از سوی شهروندان مطرح شده این است که سرنوشت تلفن های همراه مسروقه که از شهروندان به سرقت می رود، چه می شود؟ از آنجا که اکثر سارقان تلفن های همراه مسروقه را به مالخران ام فروخته و سرانجام با جعل کارتن و شماره سریال از سوی مالخران، به شهروندان فروخته می شود، پلیس موظف است این موضوع را پیگیری کرده و اقدام به ردیابی تلفن های همراه مسروقه کند.

وی افزود: بنا به درخواست شهروندان و شکایت های ارائه شده از سوی کسبه و اهالی محدوده خیابان های جمهوری و حافظ، مبنی بر تجمع فروشندگان گوشی های تلفن همراه مسروقه و تقلبی، پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی های تلفن همراه سرقتی و تقلبی کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در ابتدای این طرح، ماموران پلیس آگاهی پایتخت به صورت نامحسوس اقدام به مستندسازی و شناسایی چهره این افراد که در برابر یکی از مجتمع های این محدوده تجمع کرده و اقدام به خرید و فروش دستگاه های تلفن همراه مسروقه و تقلبی می کنند کرده و با حضور نیروهای گشت یگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ این افراد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح گفت: در ابتدا ماموران پلیس پایتخت با بررسی های نامحسوس موفق به شناسایی این افراد که بعضا مالخر و سارق اموال مسروقه هستند و در پیاده رو تجمع کرده و ضمن سد معبر اقدام به توزیع گوشی های تلفن همراه مسروقه، تقلبی و یا کارتن ها و شماره سریال های جعلی می کنند را طی یک عملیات ضربتی در کوتاهترین زمان ممکن بیش از 100 نفر از این افراد را بازداشت کرد.

سرهنگ محمدیان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص دقت در زمان خرید تلفن همراه، تاکید کرد: شهروندان و خریداران گوشیهای تلفن همراه مراقب باشند هنگام خرید به مراکز معتبر مراجعه کرده و در زمان تحویل کالا، مشخصات، شماره سریال و کد فاکتور را بررسی کنند و همچنین از وجود هولوگرام معتبر در روی کارتن دستگاه اطمینان پیدا کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یك مادر دلسوخته از زورگیری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
كی آزاد می شوند؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها