رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد:

دستگیری 100 فروشنده موبایل سرقتی

آخرین وضعیت شرکت تولید سوسیس قلابی

جریمه میلیاردی قاچاقچیان تلفن همراه

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تشریح چند پرونده تعزیراتی در هفته ای که گذشت، گفت: در یکی از پرونده ها یک فرد مقادیر زیادی تلفن همراه و لوازم آشپزخانه قاچاق کرده بود که بعد از شناسایی از سوی تعزیرات حکومتی به دو میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
کد خبر: ۵۸۶۵۵۰
جریمه میلیاردی قاچاقچیان تلفن همراه

محمدحسن سرابیان گفت: در پی اعلام شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان چندین پرونده گرانفروشی عمده کالاهای اساسی گزارش شده که شعبه تعزیرات استان پس از بررسی موارد و احراز تخلف این واحد صنفی را به 118 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.
 
همچنین در پرونده دیگری ماموران نیروی انتظامی کرمان یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند که شعبه تعزیرات استاد فرد متخلف را به اندازه دو برابر قیمت موتور یعنی 10 میلیون تومان جزای نقدی جریمه کرد.
 
رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی اعلام کرد: در پی اعلام گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر عدم رعایت مقررات بهداشتی و فرمول ساخت توسط یک شرکت تولیدی سوسیس و کالباس، پرونده ای در این خصوص تشکیل و پس از بررسی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز تشخیص داده و مطابق قانون، این شرکت تولیدی به پرداخت 525 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
 
سرابیان اظهار کرد:در آخرین پرونده این هفته شاهد کشف مقادیر زیاد کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه، پوشاک و گوشی های تلفن همراه بودیم که در استان لرستان مورد بررسی قرار گرفت. پس از بررسی پرونده ها در شعب تعزیرات حکومتی استان، تخلفات محرز تشخیص و عاملین تخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 600 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها