توقیف تویوتا با خلافی 56 میلیون ریالی

فرمانده انتظامی شهرستان انار استان کرمان از توقیف یک دستگاه سواری تویوتا کمری با 56 میلیون ریال خلافی در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۶
توقیف تویوتا با خلافی 56 میلیون ریالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ جعفر غضنفری گفت: ماموران پلیس راه این شهرستان روز گذشته هنگام نظارت بر تردد خودروها و کنترل ترافیک در محور انار – رفسنجان، یک دستگاه تویوتا کمری را به دلیل ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که خودرو دارای جریمه به مبلغ 56 میلیون ریال می باشد و تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ مذکور هیچ اقدامی نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره ماده 8 و بند (د) ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ماموران پلیس راه این وسیله نقلیه را به علت تخلفات مکرر، توقیف و روانه پارکینگ کردند تا خلافی خودرو پرداخت گردد.

سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه صاحب تویوتا کمری به تازگی خودرو را خریداری کرده و از مبلغ جریمه آن بی اطلاع بوده است، افزود: شهروندان قبل از هر گونه خرید و فروش خودرو، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 از وضعیت خلافی و جرائم احتمالی خودرو مطلع شوند تا هدف سوء استفاده سودجویان و بزهکاران قرار نگیرند.

newsQrCode
برچسب ها: خلافی خودرو
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها