پخش موزیک از سرویس‌های آنلاین و مشاهده ویدئوکلیپ‌های سایت یوتیوب جزو علاقه‌مندی‌های بسیاری از کاربران به ‌شمار می‌رود. یکی از مشکلاتی که این کاربران با آن مواجهند، پخش همزمان صدای موزیک از یک سایت و صدای کلیپ ویدئویی از سایت دیگر است. در چنین شرایطی باید کاربران یکی از سرویس‌های پخش (موزیک یا ویدئو) را متوقف کرده و به دیگری گوش دهند. دوست دارید این کار به‌ طور خودکار انجام شود؟ برای انجام این کار می‌توانید از افزونه Be Quiet در مرورگر فایرفاکس کمک بگیرید.
کد خبر: ۵۸۵۴۸۳

1 ـ تنها کاری که باید برای استفاده از این افزونه انجام دهید مراجعه به لینک زیر و دانلود و نصب آن روی مرورگر فایرفاکس است.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/be-quiet/

2 ـ افزونه Be Quiet پس از نصب و یک‌بار راه‌اندازی مرورگر به‌طور خودکار فعال شده و چنانچه درحال پخش موزیک از سرویسی همچون Last.fm باشید و همزمان به سایت یوتیوب نیز مراجعه کنید و یکی از ویدئو‌های آن را پخش کنید، موزیک را به‌ طور خودکار متوقف کرده فقط ویدئوی مربوط برای شما به‌نمایش درمی‌آید.

توجه: این افزونه اکنون فقط از سرویس‌های Last.fm, Pandora, YouTube و برخی سایت‌های پخش ویدئوهای HTML5 پشتیبانی می‌کند.

این افزونه در صورتی قادر به اجرای صحیح است که موزیک و ویدئوهای در حال پخش از سایت‌های فوق، فقط در یک پنجره مرورگر و در تب‌های مجزا باز شده باشد، نه این که در پنجره‌های متفاوت باز شده باشد. در پایان نیز ذکر این نکته ضروری است که اکنون این افزونه از ویدئوهای پخش مستقیم توسط سایت یوتیوب پشتیبانی می‌کند نه ویدئوهایی که به دیگر سایت‌ها و وبلاگ‌ها چسبیده شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها