
محسن اوروجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم به منظور کاهش مصرف حامل های انرژی(آب و برق) و با توجه به افزایش دما اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: تعطیلی فردا شامل ارگان های امدادرسان و مراکز درمانی نیست و آنها فردا همچنان به ارائه خدمات خود مشغول خواهند بود.
دمای هوای قم در چند روز گذشته به حدود ۴۷ درجه بالای صفر رسیده بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند