اولین برنامه نود یک هفته پس از آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه شب درحالی برگزار شد که این برنامه با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال برای ضعف برنامه ریزی تقدیر از ملی پوشان آغاز شد. با این حال برنامه با روی خط آمدن علی کفاشیان پیگیری شد و رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی صحبت کرد.
کد خبر: ۵۸۴۳۵۰
انتقاد بانوی فوتسالیست از دایی

به گزارش جام‌جم آنلاین، علی کفاشیان در مورد مشکلاتی که فدراسیون فوتبال دارد و هنوز حل نشده است هم توضیح داد و نقایصی که در جشن بازگشت تیم ملی و مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی 98 بود را پذیرفت و ابراز امیدواری کرد که در آینده این مراسم ها با مشکلات کمتری برگزار شود. او همچنین در مورد پاداش هایی که به بازیکنان تیم ملی پرداخت شده بود نیز صحبت کرد و توضیحاتی را داد که طی روزهای گذشته بارها در رسانه ها به آن اشاره شده بود.

در حین حضور علی کفاشیان روی خط تلفنی برنامه، با فهیمه زارعی عضو تیم ملی فوتسال بانوان نیز تماس تلفنی گرفته شد.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان، در ادامه روی خط آمد و بشدت از بی برنامگی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

او حتی علی دایی را هم بی نصیب نگذاشت و گفت: چطور آقای دایی می گویند بازیکنان فوتبال حقشان است که پول می گیرند، من هم این را قبول دارم اما آقای دایی آیا حق ما این است که بعد از 10 سال حضور در اردوی تیم ملی ایران بازهم پول تو جیبی ام را از پدرم بگیرم؟ آیا حق بانوان این است؟ کار ما هم فوتبال است اما چرا هیچ چیز به ما نمی رسد و پاداش هایمان هم اینقدر ناچیز و کم است؟
مشروح این بخش از برنامه نود را ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها