پرداخت ۱۰۰۰میلیارد تومان یارانه دارو و کالای اساسی

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور گفت: از ابتدای سال تاکنون، طبق قانون بودجه 500 میلیارد تومان یارانه دارو و 500 میلیارد تومان یارانه کالای اساسی پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۸۴۲۱۰
پرداخت ۱۰۰۰میلیارد تومان یارانه دارو و کالای اساسی

رحیم ممبینی در مورد این که گفته می‌شود ترخیص دارو و کالاهای اساسی در گمرکات معطل پرداخت تفاوت ارز 1226 و 2470 تومان است و معاونت برنامه‌ریزی آن را پرداخت نکرده، گفت: براساس قانون بودجه 92 امسال  7 هزار میلیارد تومان یارانه دارو و کالاهای اساسی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 500 میلیارد تومان یارانه به وزارت بهداشت و درمان برای تفاوت ارز دارو پرداخت شده است و این پرداختی علاوه بر یارانه دارویی است که به صورت عادی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج پرداخت می‌شود که آن هم طبق روال انجام شده است.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر یارانه دارویی بیماران خاص مبلغ 500 میلیارد تومان برای یارانه دارو به وزارت بهداشت پرداخت شده و همچنین پرداخت‌های جدید به زودی ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: آنچه گفتیم و آنچه در قانون تصویب شده به طور کامل انجام خواهد شد تا لطمه‌ای به کار وارد نشود. قرار است تا آخر سال 420 میلیارد تومان یارانه داروهای خاص و صعب‌العلاج پرداخت شود که طبق روال این کار در حال انجام است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها