توقف ۱۸ روزه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از فردا - سه شنبه - یکم مرداد ماه پایان یافته و اعزام زوار ایرانی به عتبات بدون پیش ثبت نام اینترنتی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۸۳۳
اعزام‌های بدون پیش ثبت نام عتبات از اول مرداد

به گزارش ایرنا، اعزام‌های عتبات عالیات از ۱۳ تیرماه جاری به دلیل مرمت و بازسازی هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی در عتبات عالیات عراق متوقف شده و تا ۳۱ تیر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مرحله جدید اعزام‌های عتبات عالیات تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان ایرانی می‌توانند با مراجعه حضوری و مستقیم به دفاتر زیارتی سازمان حج و زیارت عازم عتبات شوند.

دور دوم اعزام‌ها نیز از ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت که البته اعزام‌های این مرحله با نام نویسی در سایت پیش ثبت نام عتبات انجام می‌شود.

سایت پیش ثبت نام عتبات برای نام نویسی در دور دوم اعزام‌های عتبات از ۲۳ تا ۳۰ تیر ماه فعال بود و متقاضیان می‌توانستند با مراجعه به این سایت به نشانی www.atabat.haj.irدر دور دوم اعزام‌ها نام نویسی کنند.

نتایج قرعه کشی اعزام‌های مرحله دوم فردا - سه شنبه - بر روی سایت پیش ثبت نام عتبات قابل رویت خواهد بود.

هم اکنون نیز «لواء سمیسم» وزیر گردشگری و آثار باستانی عراق به همراه یک هیات کارشناسی و به دعوت حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد موسوی» رئیس سازمان حج و زیارت در ایران به سر می‌برد.

روز گذشته - یکشنبه - نیز کمیته مشترک سازمان حج و زیارت و وزارت گردشگری عراق، مسائل و مشکلات زائران دو کشور بویژه زائران ایرانی را بررسی کردند که نتیجه آن در نشست مشترک رئیس سازمان حج و وزیر گردشگری عراق اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها