به دنبال نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در بازی های داخل سالن؛

کفاشیان: از تیم ملی بانوان ایران انتظار مدال طلا داشتم

نکونام از فدراسیون تضمین می خواهد؛

کفاشیان : تیم ملی با بنفیکا بازی می کند

رییس فدراسیون فوتبال از قطعی شدن دیدار تیم ملی با بنفیکا پرتغال خبر داد و در خصوص بازگشت نکونام از لیگ امارات به ایران نیز گفت: او برای اینکار از ما تضمین خواسته است.
کد خبر: ۵۸۰۶۵۱
کفاشیان : تیم ملی با بنفیکا بازی می کند


علی کفاشیان پنج شب در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از افتخارآفرینان فوتبال قزوین افزود: کی روش این هفته وارد کشور می شود و برنامه هایش برای حضور قدرتمند ایران در جام جهانی برزیل را به فدراسیون ارایه می کند.
وی با بیان اینکه فدراسیون تلاش خواهد کرد تا برنامه ها و خواسته های کی روش را به طور کامل اجرا و در دستور کار قرار دهد، گفت: یکی از این برنامه ها انجام مسابقات تدارکاتی است که در آمادگی تیم ملی برای جام جهانی بسیار مهم است، تمام تلاشمان را در این زمینه و اینکه با تیم های خوب دنیا دیدار کنیم، انجام خواهیم داد.
کفاشیان با اشاره به برگزاری نخستین اردوی تیم ملی پس از صعود به جام جهانی در مرداد ماه، افزود: تیم ملی در قالب این اردو راهی پرتغال خواهد شد و با تیم سرشناس و قدرتمند بنفیکا دیدار می کند.
رییس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص بازگشت جواد نکونام و انصراف وی از حضور در لیگ امارات، گفت: از برگشت نکونام خوشحال هستم، او می توانست تا بیش از پنج برابر پولی را که در لیگ برتر می گیرد از فوتبال امارات بگیرد اما به خاطر عرق ملی اینکار را نکرد و از حضور در لیگ این کشور منصرف شد.
کفاشیان به ایرنا گفت: به خاطر مسایل و مشکلاتی که نکونام در دریافت مبلغ قراردادش از استقلال داشت، از ما خواست تضمین کنیم دیگر مشکلی بابت این قضیه برای او ایجاد نشود و حق و حقوقش به طور کامل پرداخت شود که آنرا قبول کردیم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند نتایج خوب و شایسته ای را در جام جهانی بدست بیاورد و بعد از صعود یکبار دیگر موجب خوشحالی مردم را فراهم آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها