یک مرد برزیلی به طرز عجیبی جانش را از دست داد. در واقع، هنگام خواب یک گاو یک تنی به رویش افتاد و مرد از همه جا بی خبر در این حادثه جان سپرد.
کد خبر: ۵۷۹۸۷۳
گاو به رویش افتاد، جان سپرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از BBC ، گاو ماده یک تنی روی تپه ای که خانه مرد در زیر آن قرار داشت در حال چرا بود. خوائو ماریا دسوزا مرد 45 ساله برزیلی در خواب شبانه بود که گاو در حین چرا به روی سقف خانه کوچک او آمد و سقف زیر فشار وزن گاو فرو ریخت.

گاو همراه با آوار سقف مستقیم به روی بدن مرد از همه جا بی خبر افتاد. خوائو بر اثر فشار وزن گاو دچار خونریزی داخلی شد و در فردای آن شب در بیمارستان جان سپرد.

همسر خوائو موفق شد در آخرین لحظه خود را از تخت خواب به زیر انداخته و جان سالم بدر برد.اما به دلیل شوک ناشی از این حادثه باید مدتها تحت نظر پزشکان باشد.

این حادثه در شهرکوچک کاراتینگا در جنوب شرقی برزیل رخ داد. البته در جریان سه سال گذشته این سومین بار است که یک گاو در این ناحیه روی سقف خانه ها رفته و حادثه ایجاد کرده است.

در نخستین مورد هنگامی که گاو از سقف خانه به پایین افتاد هیچکس در خانه نبود. در دومین حادثه، یک نوزاد و یک کودک خردسال که آنها نیز در خواب بودند در خانه حضور داشتند اما به طور معجزه آسایی گاو در فاصله اندکی از آنها سقوط کرد.

شهر کاراتینگا در منطقه ای پوشیده از مراتع مرتفع در ایالت میناس جرایس برزیل واقع شده است. در این ایالت پرورش گاو و تولید لبنیات رواج بسیاری دارد.

در پی سومین حادثه که منجر به مرگ خوائو شد مردم شهر کاراتینگا از مقامات خواسته اند که چرای گاو ها در این تپه پر خطر ممنوع شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها