شهریور ماه، پایان همکاری؛

فدراسیون فوتبال عذر کاستا را خواست

هلنا کاستا سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بانوان که با سر و صدای بسیار زیادی به ایران آمد شهریور ماه به کار خود در ایران پایان می دهد.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۶
فدراسیون فوتبال عذر کاستا را خواست

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ هلنا کاستا که حدود هفت ماه است هدایت تیم ملی بانوان را برعهده گرفته، قراردادش شهریور به پایان می‌رسد، اما فدراسیون فوتبال پس از کسب نتیجه ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا و شکست سنگین ایران مقابل فیلیپین و تایلند در نظر دارد پس از اتمام قرارداد، همکاری وی ادامه نداشته باشد.

هلنا کاستا برای مدت یک ‌ماه به منظور حضور در کلاس مربیگری، راهی پرتغال شد. با اینکه قرار بود مرخصی وی یک ماهه باشد اما مدت‌ها از زمان یک ماه تعیین شده گذشته و وی به ایران بازنگشته است. البته عدم بازگشت کاستا بیماری مادرش ذکر شده است.

به گزارش خبرنگار فارس، فدراسیون فوتبال برای حضور این سرمربی پرتغالی که البته پیش از این هم در تیم ملی قطر حضور داشته، با وجود مشکلات مالی‌اش هزینه‌های زیادی انجام داد، اما نتیجه دلخواه حاصل نشده است. گفته می‌شود تخصص کاستا در فوتبال پایه است، اما بازهم وی حضوری فعال در این رده سنی ندارد. اگر این موضوع هم درست باشد پس به نظر می‌رسد کار فدراسیون فوتبال اشتباه بوده که فوتبال بزرگسالان را به دست وی سپرده است.

مهمترین موضوع اکنون این است که رفتن کاستا بازگشتی به دنبال دارد؟ و اینکه آیا او برای سپری کردن کمتر از دو ماه باقیمانده از قراردادش، از پرتغال به ایران بازمی‌گردد و اصلا بازگشتش فایده‌ای هم دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها