انتقامگیری دختر جوان از کارفرما

یک دختر جوان که به قصد انتقامگیری از کارفرمایش در شهریار سه فقره چک از دفتر کار او دزدیده و در اختیار پسر مورد علاقه‌اش و دوست او قرار داده بود، همراه دو همدستش توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۸۸۱۴
انتقامگیری دختر جوان از کارفرما

به گزارش جام‌جم، هجدهم تیر ماه مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار با ارائه شکایتی عنوان کرد اموال درون خودرویش سرقت شده است.

در تحقیق از شاکی معلوم شد شیشه خودروی پرایدش که مقابل دفتر شرکت پارک بوده، شکسته و سه فقره چک که هر کدام 10میلیون تومان ارزش داشته، به سرقت رفته است.

با این شکایت، پرونده در اختیار ماموران کلانتری 11 مرکزی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارق چک‌ها آغاز شد.

ردپای دو جوان در نقد کردن چک‌های دزدی

در ادامه تحقیقات، معلوم شد دو فقره از چک‌های سرقتی شاکی توسط دو مرد جوان در بانک نقد شده است. ماموران با به دست آوردن نشانی این دو نفر، به جستجوی آنها پرداختند اما متوجه شدند نشانی خانه‌هایی که آنها در اختیار بانک قرار داده‌اند، صحیح نیست.

تحقیقات پلیس ادامه یافت تا این که چند روز پیش یکی از مسئولان بانکی در شهریار به ماموران اطلاع داد، مرد جوانی یکی از چک‌های مسروقه متعلق به شاکی را به بانک آورده و قصد نقد کردن آن را دارد.

با اطلاعات به دست آمده، ماموران با اطلاع موضوع به بانک رفتند و متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

متهم در بازجویی اولیه مدعی شد چک را یکی از دوستانش به وی داده تا نقد کند اما از سرقتی بودن آن خبری ندارد.

در پی اظهارات متهم، دوست وی تحت تعقیب قرار گرفت و در شهریار دستگیرشد.

اعتراف به سرقت چک‌ها از سوی دختر مورد علاقه

این متهم در مواجهه حضوری با دوستش گفت: دو سال پیش با دختر جوانی آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما مدتی پیش کارفرمای او که همسایه‌مان بود،متوجه موضوع شده و به این دلیل که من سرباز بودم و کار و پولی نداشتم از خانواده دختر مورد علاقه‌ام خواسته بود تا فعلا با این ازدواج مخالفت کنند.

متهم اضافه کرد: از آن موقع دختر مورد علاقه‌ام از کارفرمایش کینه به دل گرفت و در صدد انتقامگیری بود تا این که روز حادثه سه فقره چک کارفرمایش را که هر کدام 10میلیون تومان ارزش داشت، به من داد تا آنها را نقد کنم و مبلغی را هم خودم بردارم. او مدعی بود این چک‌ها را بابت طلب خود از کارفرمایش گرفته است.

متهم یادآور شد: یک فقره از چک‌ها را خودم نقد کردم و یکی از آنها را به دوستم دادم تا آن را نقد کند. سومین فقره چک را هم دوستم به بانک برده بود تا نقد کند که لو رفته و دستگیر شد. دختر مورد علاقه‌ام با این کار، من و دوستم را به دردسر انداخت. در پی اظهارات این دو متهم، دختر جوان نیز، دستگیر شد.

اعتراف دختر جوان به سرقت از کارفرمایش

دختر متهم با انتقال به کلانتری 11 مرکزی در بازجویی، طراح اصلی سرقت را پسر مورد علاقه‌اش معرفی و عنوان کرد او از من خواست تا به قصد انتقامگیری از کارفرمایم که مانع ازدواجمان شده بود، چک‌هایش را سرقت کنم.

من هم سه فقره چک از دفتر کارفرمایم دزدیده و در اختیار پسر مورد علاقه‌ام قرار دادم و وی برای این که کسی به ما ظنین نشود، شیشه خودروی شاکی را که در خیابان پارک بود، شکست تا با این صحنه‌ سازی، شاکی گمان ببرد سارق، چک‌ها را از خودرویش دزدیده است.

بنا بر این گزارش، برای هر سه متهم از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار قرار قانونی صادرشد و هر سه آنها روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
۰
۰
هر بدبختی اینچنینی كه سر مردم میاد فقط و فقط به خاطر شبكه های ماهواره ایه !!!!
سریال های مبتذل بقدری روی روح و روان ملت تاثیر منفی گذاشته كه فقط خدا عالمه . مدیران محترم صدا و سیما هم تمام دغدغه هاشون شده برنامه فیتیله و جمعه به جمعه !!!!!! واقعا تبریك میگم خسته نباشند .

نیازمندی ها