فردا شب دختران روزه اولی در ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک» دعوت خود را به ضیافت رمضان جشن می گیرند.
کد خبر: ۵۷۸۱۴۹
فردا روزه اولی ها برآستان جانان سر می سایند

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران، همزمان با دومین شامگاه ماه مبارک رمضان و در دومین شب از اجرای چهارمین دوره جشن رمضانی «برآستان جانان» آیین تقدیر از دختران روزه اولی در بوستان جوانمردان برگزار می شود.

در این مراسم که از ساعت 21 آغاز می شود پس از تلاوت مجلسی قرآن توسط مجید احمدی قاری بین المللی قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، کلیپ ویژه ماه مبارک رمضان پخش می شود و حجت الاسلام والمسلمین برمایی در باره مهربانی خالق با مخلوق سخنرانی می کند.

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم، برنامه تواشیح خوانی توسط یک مولودی خوان خردسال اجرا و سپس گروه دختران روزه اولی در آیین سحرخیزان کوچک مورد تقدیر قرار می گیرند.

همچنین اجرای برنامه شاد کودکانه با موضوع «ماه خدا، ماه مهربانی» هدیه ای است که توسط گروه فیتیله به دختران روزه اولی و تمامی کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اهدا خواهد شد.

ترتیل خوانی قرآن توسط قاری بین المللی قرآن کریم و اجرای دعا و نیایش پایان بخش برنامه های دومین شب از جشن رمضانی «برآستان جانان» خواهد بود.

گفتنی است؛ در کنار محل برگزاری جشن معنوی «برآستان جانان» که از سوی فرهنگسرای تهران برگزار می شودهم چنین نمایشگاه شب های رمضان با غرفه های متعدد تا هفدهم ماه مبارک رمضان با برنامه ها و خدمات فرهنگی، هنری، دینی، آموزشی و سرگرمی تا نیمه شب هر شب میزبان شهروندان روزه دار و کودکان و نوجوانان است.

در نمایشگاه شب های رمضان، شهروندان می توانند هرشب به مدت سه ساعت از خدمات و برنامه های غرفه های نقاشیخط، کاریکاتور، پتینه های قرآنی، اوریگامی، بازی های قرآنی، بازی و نقاشی، پاسخگویی به سوالات شرعی و اصلاح نماز، باشگاه ترنج، کتاب سایه بان شهر، شهریاران جوان، سفره رمضان، نمایش عروسکی، کلبه آفرینش و فکر، به رسم مهربانی و بلوتوث قرآنی استفاده کنند.

شهروندان تهرانی می توانند تا هفدهم ماه مبارک رمضان هرشب از ساعت 21 تا 24 با حضور در بوستان جوانمردان ایران واقع در انتهای بزرگراه حکیم غرب، بلوار دهکده، میدان المپیک، خیابان صدرا از ویژه برنامه های تدارک دیده شده از سوی فرهنگسرای تهران برای جشن رمضانی برآستان جانان و نمایشگاه شب های رمضان بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها