آغاز عملیات ریل گذاری متروی قرچک

عملیات جانمایی ایستگاه و ریل گذاری متروی شهرستان قرچک با حضور جانشین مدیرعامل مترو تهران آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۷۹۲۸
آغاز عملیات ریل گذاری متروی قرچک

عملیات جانمایی ایستگاه و ریل گذاری متروی شهرستان قرچک صبح سه شنبه با حضور رضا ریاحی فرماندار، عبدالعلی قاسمپور شهردار قرچک، کیومرث درویشی جانشین مدیرعامل مترو تهران، مسئولان قرچک  و پیمانکاران این پروژه آغاز شد.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: عملیات جانمایی ایستگاه و ریل گذاری مترو شهرستان قرچک با هماهنگیهای انجام شده و تخصیص اعتبار مورد نیاز از سوی دولت آغاز شد .

رضا ریاحی افزود: راه اندازی مترو قرچک یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان بود که در دور نخست سفر هیات دولت به تصویب رسید و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای متروی قرچک در ابتدا به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی سپرده شد، اما با درخواست مردم و مسئولان و موافقت شخص رئیس جمهور اعتبارات و عملیات این طرح مهم به شرکت مترو تهران سپرده شد.

ریاحی ادامه داد: اکنون 35 درصد عملیات اجرایی شامل زیرسازی و احداث پلهای مورد نیاز انجام شده و زیرساخت لازم برای احداث ایستگاه و ریل گذاری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اعتبار اجرای این طرح در اختیار شرکت متروی تهران قرار گرفته است، عنوان داشت: در این طرح جامع یک ایستگاه در کمربندی جنوبی قرچک پیش بینی شده است که با توجه به نشستهای مشترک برگزار شده میان مسئولان شهرستان و متروی تهران، مقرر شده در طرح توسعه یک  ایستگاه دیگر در منطقه باقرآباد قرچک احداث شود.

فرماندار شهرستان قرچک اضافه کرد: با هماهنگیهای انجام شده، مقرر شد تا ایستگاه های احداث شده که به صورت مشارکتی با شهرستان خواهد بود، با کاربری مجتمعهای فرهنگی رفاهی ایجاد و خدمات خاص خود را به مردم قرچک ارائه کنند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها