مدارک باشگاه‌ها را به AFC ارسال کردیم؛

تاج: کفاشیان، نکونام را پیش من فرستاد

چین و کره ، تنها مخالفان ما؛

تاج: نمی دانم چرا ژاپنی ها از ما دفاع کردند

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کره‌جنوبی مهمترین مخالف پیشنهاد ایران برای تغییر تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است، گفت: نمی‌دانم چرا ژاپن از پیشنهاد ما دفاع کرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۷۰
تاج: نمی دانم چرا ژاپنی ها از ما دفاع کردند

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ مهدی تاج در حاشیه نشست دانش افزایی مدیران لیگ برتری که ظهر امروز دوشنبه در محل همایش‌های آکادمی فوتبال برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال افزایش تماشاگر در لیگ‌های مختلف است که به همین خاطر از سازمان لیگ ایران قدردانی کرد.

وی همچنین افزود: تاکید AFC بر این است که حضور در ورزشگاه‌ها باید برای افراد لذت‌بخش باشد. از سوی دیگر باید دانش آموزان و دانشجویان و در مجموع افرادی که کمتر به ورزشگاه‌ها آمده بودند را به سمت ورزشگاه بکشانیم.

سرپرست سازمان لیگ تاکید کرد: از نظر اقتصادی هم مباحثی در خصوص بلیت‌ها مطرح شد. باید بگویم قیمت بلیت‌ها در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه کمتر است و تلاش می‌کنیم از راه حق پخش تلویزیونی کاستی‌ها را تا حدی جبران کنیم. در این جلسه رئیس کمیته مسابقات یوفا و معاون وی حضور داشتند که تاکید آنها این بود که بلیت فروشی باید در اختیار باشگاه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که بلیت‌ها را باشگاه‌ها ارائه کنند. یوفا تنها بلیت مسابقه فینال را خودش می‌فروشد. باشگاه‌های ما هم باید کیفیت ورزشگاه‌ها را بالا ببرند تا بلیت‌های VIP داشته باشند و برای هر بازی چند نوع بلیت ارائه شود.

تاج در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: مهمترین بحث نشست اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تغییر تقویم مسابقات بود که پیشنهاد آن را ایران ارائه داد. مشکل ما این است که قهرمان لیگ برتر وقتی از مرحله اول عبور کند، به خاطر وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد می‌شود، ممکن مربی و بازیکنانش را تغییر دهد که این خیلی به ضرر ماست. در خصوص این پیشنهاد کشور چین سکوت کرد ولی نماینده قطر و سایر کشورهای غرب آسیا از ما دفاع کردند.

وی در ادامه این نشست تاکید کرد: مهمترین مخالف ما کشور کره‌جنوبی بود ولی نمی‌دانیم چرا ژاپن از ما دفاع کرد. ظاهرا آنها دنبال مناسبات داخلی و تغییر لیگ خود هستند.

سرپرست سازمان لیگ همچنین گفت: برخی مسائل نظیر شرایط آب و هوایی که در قاره آسیا مطرح می‌شود، نباید فوتبال را تحت تاثیر قرار دهد. این فوتبال است که بر آب و هوا برتری دارد! در اروپا حتی در هوای 17 درجه زیر صفر هم بازی‌ها را برگزار میکنند و تقویم ادامه پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها