(فیلم)

حمله مرگبار شیرها به بچه فیل

فیل بالغ چه در گروه و چه تنها در هنگام روز به راحتی می تواند یک گله شیر درنده و گرسنه را از پیش رو برداشته و آنها را فراری دهد. اما در هنگام شب شرایط تغییر می کند.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۵
حمله مرگبار شیرها به بچه فیل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فیدزویو، به همین دلیل شب ها گله فیل ها کوچکتر ها را در وسط گروه جای داده و از آنها حفاظت می کنند. فیل در تاریکی شب بینایی اش ضعیف است پس اگر لحظه ای گروه غفلت کرده و یکی از بچه ها از جمع جدا شود لحظات مرگباری در انتظارش است به ویژه که یک گروه پر تعداد از شیرها در کمین باشند.

چشم گربه سانان برخلاف فیل ها برای شکار در شب ایده آل است. در این فیلم حیات وحش شاهد چند صحنه نادر خواهیم بود. نخست، وجود چهار شیر نر بالغ که رهبران یک گروه و قلمرو باشند، موردی است که کمتر مشاهده می شود.

دوم، شیرها به سادگی یک بچه فیل را می توانند از گروهش جدا کنند. با توجه به اینکه روابط خانوادگی  فیل ها بسیار عمیق است حتی با وجود ضعف بینایی در شب این جانوران به سادگی اجازه جدا شدن یکی از بچه ها را از گروه نمی دهند.

مورد سوم که در این فیلم مشاهده می شود یا حداقل با توجه به کوتاهی فیلم  به نظر ما می رسد دخالت عمدی یا ناشیگری فیلمبردار است که در لحظه ای که یک فیل ، احتمالا فیل مادر برای نجات بچه اش نزدیک می شود نورافکن را به سوی او می تاباند و به این ترتیب عملا حیوان را کور می کند.

روز فرا می رسد. مادر بچه فیل نزدیک لاشه فرزندش ایستاده است. شغال ها در کمین هستند تا مادر دور شده و بقایای لاشه را بخورند. گروه فیل ها ماتم زده دور هم جمع شده اند

این فیلم حیات وحش را که گویای جدال برای بقا است با هم می بینیم . بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها